سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رادیو کاتالونیا؛ مذاکره آبیدال با گریزمان !

کد خبر : 88604  |  زمان ارسال : شنبه 10 فروردین 1398
تایید گزارش موندو دیپورتیوو

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش دقایقی قبل رادیو کاتالونیا، آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید با اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا صحبت کرده است و پیشنهاد یکسال قبل بارسلونا را که آن را رد کرده بود در حال حاضر می پذیرد.

 

رادیو کاتالونیا در شرایطی این گزارش را داده که روزنامه موندو دیپورتیوو پیش از این این خبر را اعلام کرده بود که انتوان گریزمان با ابراز پشیمانی از رد کردن پیشنهاد بارسلونا، حاضر است با همان پیشنهاد قبلی به بارسلونا بپیندد  و در این خصوص با اریک آبیدال حرف زده است.

 

طبق گزارش موندو، افراد مهمی در باشگاه بارسلونا با جذب آنتوان گریزمان 28 ساله بابت اینکه بازیکن اثبات شده ای در فوتبال اسپانیا است و به عنوان مهاجمی گلزن موافق هستند به ویزه در شرایطی که او در این تابستان بند آزادسازی اش از 200 به 120 میلیون یورو کاهش می یابد در حال که در تابستان قبل بند آزادسازی 100 میلیون یورویی داشت.

 

درنهایت گریزمان با رد پیشنهاد دستمزد 16 میلیون یورویی سالانه بارسلونا با دستمزد 23 میلیون یورویی اتلتیکو مادرید موافقت کرد و در مادرید ماند که طبق گزارش های منتشر شده علی رغم تکذیبیه گریزمان، این مهاجم فرانسوی حاضر به پذیرش دستمزد پیشنهاد قبلی بارسلونا است هرچند که اینبار 20 میلیون یورو بیشتر هزینه خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.