پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرط بارسلونا برای بقای راکیتیچ !

کد خبر : 88628  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 فروردین 1398
فروش در یک صورت

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، در شرایطی که ایوان راکیتیچ علی رغم پذیرفته نشدن درخواست تمدید قرارداد و رد پیشنهاد نجومی 90 میلیون یورویی تابستانی پاری سن ژرمن، حاضر به ترک بارسلونا درانتهای فصل نیست با این حال باشگاه در صورت رسیدن پیشنهاد بزرگ و تکرار نشدنی در تابستان پیش رو، به خروج هافبک کروات خود رضایت خواهد داد.

 

طبق گزارش بنابراین آینده ایوان راکیتیچ روی هوا است و ایوان نیز این احساس را دارد که هر اتفاقی ممکناستدر تابستان رخ دهد چون در 31 سالگی آخرین فرصت بارسلونا برای کسب درامد از فروش او خواهد بود بازیکنی که تا 2021 قرارداد دارد.

 

بنابراین در شرایطی که ارنستو والورده قصد فروش و از دست دادن راکیتیچ را ندارد، باشگاه نیز برای فروختن او دست به اجبار نخواهد زد و تنها در صورتی که پیشنهاد معقول و غیر قابل بازگشت در آینده در تابستان به دستشان برسد ایوان را از تیم خارج خواهند کرد.

 

ایوان علی رغم رد پیشنهاد بزرگ پاری سن ژرمن، رضایت باشگاه را جهت تمدید به دست نیاورد و باشگاه به او اعلام کرد که برنامه ای برای تمدید با او ندارد که ایوان پس از بازی با اسپانیول اعلام کرد که در انتهای فصل با باشگاه صحبت خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.