پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بارسلونا برای قلب دفاع (+ عکس)

کد خبر : 88636  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1398
برنامه برای آینده

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت و مدافعان حاضر در باشگاه به بررسی برنامه مدیران برای قلب خط دفاعی پرداخت که به نظر می رسد پرونده آن در تابستان برای چند سال با جذب ماتیاس دی لیخت و حضور اومتیتی، لنگله و تودیبو بسته شود با حضور مدافعان جوانی که با قراردادهای بلند مدت می توانند یک دهه قلب خط دفاع را تضمین کنند.

 

پس از خداحافظی کارلس پویول تا به امروز جرارد پیکه به دنبال یافتن شریکی پایدار در کنار خود بوده که پس از ماسکرانو، ساموئل اومتیتی زوج خوبی را در کنارش تشکیل داد اما با مصدومیت از ناحیه غضروف زانو، حدودا یکسال است که پیکه زوج ثابتی در کنار خود نداشته هرچند که در این فصل، کلمنت لنگله بخ خوبی انتظارات را براورده کرده است.

 

بارسلونا با دریافت 4 گل مقابل ویارئال جای تعجب باقی نگذاشت چون در این فصل به صورت چشمگیری تعداد گل های دریافتی بیشتری نسبت به فصل قبل دارد و از اینرو مدیران به دنبال تامین آرامش در قلب دفاع هستند.

 

 

طبق گزارش اسپورت، انتظار می رود که  پیکه در کنار لنگله، اومتیتی و دی لیخت 4 مدافع میانی فصل آینده تیم باشند به صورتی که دی لیخت و پیکه در پست دفاع میانی راست و لنگله به همراه اومتیتی در پست دفاعی میانی چپ رقابت کنند که همگی قرارداد های دراز مدتی تا 2023 خواهند داشت بجز پیکه که یکسال کمتر قرارداد دارد هرچند که او نیز از بازنشستگی در بارسلونا سخن گفته است.

 

بنابراین در صورت جذب دی لیخت و خروج ورمالن و موریو در انتهای فصل، میانگین سنی قلب خط دفاعی بارسلونا پایین تر خواهد آمد که تودیبو نیز در این بین می تواند تیم را به صورت قرضی ترک کند تا با رشد بیشتر و پیشرفت به بارسلونا بازگردد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.