پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارلس آلنا: دست من بود قرارداد دائم می بستم؛ انتظار چنین فصلی را نداشتم

کد خبر : 88641  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1398
مصاحبه با موندو دیپورتیوو

اختصاصی بارسانیوز - کارلس آلنا جدیدترین محصول لاماسیا در تیم اصلی بارسلونا که نخستین فصل حضور خود را در تیم اصلی می گذراند در مصاحبه با موندو دیپورتیوو حضور یافت و به سوالات پاسخ داد بازیکنی که در نیم فصل نخست با مصدومیت رافینیا که فصل برایش از دست رفت فرصت اضافه شدن به تیم والورده را به دست آورد تا رسما بازیکن تم اصلی لقب بگیرد.

 

کارلس آلنا در شرایطی که قرار بود از ابتدای فصل جاری به تیم اصلی اضافه شود در آخرین بازی فصل قبل در تیم دوم بابت مصدومیت شدید چند ماه از میادین دور بود و به همین دلیل فصل را به عنوان بازیکن تیم دوم آغاز کرد.

 

آلنا درخصوص بازی مقابل ویارئال که به صورت تعویضی وارد زمین شده بود بیان کرد:

بازی دیوانه کننده ای بود. بازی تحت کنترل ما بود و حتی کوتینیو می توانست نتیجه را 3-0 کند اما آن ها مجبور بودند بازی را برنده شوند و با بازیکنان سریعی که داشتند روی ضد حملات خیلی به ما ضربه وارد کردند. درنهایت نشان دادیم که بارسلونا تا چه حد توان رقابت کردن دارد و حالا باید شنبه در خانه خوب کار کنیم.

 

قهرمانی لالیگا با پیروزی مقابل اتلتیکو؟

واضح است که شنبه بازی سرنوشت سازی داریم. تکلیف قهرمانی نهایی نخواهد شد چون اتلتیکو از نظر ریاضی شانس خواهد داشت اما برد ما تاثیر بزرگی خواهد داشت. به هر حال شنبه حریف پیچیده ای داریم که برای برنده شدن باید 100 درصد آماده بود.

 

در این فصل 18 بازی برای تیم اصلی انجام داده ای. فراتز از انتظارت بود؟

بله ، فراتر از انتظارم بود بخصوص بابت اینکه فصل را با مصدومیت شروع کردم و پس از آغاز فصل در تیم دوم فکرش را نمی کردم چنین فرصتی به دست بیاورم و حقیقتا بسیار خوشحالم. 18 بازی کرده ام و هنوز بازی های بیشتری در راه است.

 

پس فصل بعد را به صورت قرضی خارج نمی شود؟

رویای من موفقیت در اینجاست و اینکه هرگز بارسلونا را ترک نکنم. با این حال آینده مشخص نیست ولی رویای من بودن در اینجاست. اگر دست من بود برای همیشه اینجا می ماندم. در فوتبال نمی دانید چه چیزی ممکن است رخ بدهد.

 

الگوی برای بچه های لاماسیا هستی؟

قبلا هم این را گفتم که بچه ها الان عجله دارند و باشگاه ها نیز پول بیشتری نسبت به اینجا پیشنهاد می دهند. درنهایت این بستگی به میل شما دارد که با صبر کردن در اینجا موفق شوید یا نه مثل سرجی روبرتو که مجبور بود صبر کند. من بایت رشد در تمام رده ها لاماسیا و رسیدن به تیم اصلی خوش شانس بوده ام. تنها می توانم بگویم که صبور باشند چون بازی در بارسلونا زیباترین چیز است.

 

زندگی تو در این 6 ماه خیلی تغییر کرده؟

حالا که به خیابان می روم من را بیشتر می شناسند اما در سایر جنبه ها نه

 

تفاوت تمرین در تیم اصلی به عنوان بازیکن تیم اصلی؟

درست است که تفاوت دارد اما تمرین در تیم اصلی همیشه فوق العاده است. حالا با هم تیمی ها و روابط خانوادگی با ان ها راحت تر هستم و همین طور دارم چیزهای زیادی یاد می گیرم. تمرین در کنار آن ها شگفت انگیز است به ویزه دیدن میل ان ها برای بردن. سال ها از افتخارات آن ها می گذرد اما بازهم میل به بردن دارند و در تیم اصلی، برنده شدن را یاد می گیرید.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.