پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بارسلونا برای جذب دی لیخت !

کد خبر : 88642  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1398
خوشبینی زیاد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، فرایند جذب ماتیاس دی لیخت در باشگاه بارسلونا کاملا در مسیر خود در جریان است اما نهایی کردن این انتقال در روزهای آینده بابت درپیش بودن مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دشوار خواهد بود چون ماتیاس اعلام کرده که روی بازی های تیمش در راه سه گانه فصل جاری تمرکز دارد.

 

طبق گزارش، در باشگاه بارسلونا جهت طراحی عملیات انتقال به صورت مداوم با مینو رایولا مدیر برنامه مدافع 19 ساله هلندی در تماس هستند که البته بابت ارائه پیشنهاد 60 میلیون یورویی کار سختی برای مذاکره درپیش دارند که از نظر دستمزد و مدت 5 ساله قرارداد شبیه به فرنکی دی یانگ است.

 

با این حال بارسلونا برای ماتیاس دی لیخت نیز دستمزد را به صورت پلکانی و افزایش درنظر گرفته کهش امل پاداش های زیادی است که ماتیاس نیز به این نتیجه رسیده که انتقال به بارسلونا بهترین تصمیم برای آینده اش است باوجود اینکه باید با پیکه رقابت کند هرچند که بازیکنی برای آینده باشگاه است.

 

در باشگاه بارسلونا نسبت به پیشنهادات لحظات آخری یوونتوس و بایرن مونیخ آگاه هستند و به همین منظور بارسلونا تصمیم دارند در صورت فراهم شدن شرایط از نظر تقویم بازی ها در همین ماه میلادی که 4 روز از ان سپری شده انتقال را نهایی کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.