پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیچیده شدن سرنوشت اومتیتی در بارسلونا !

کد خبر : 88643  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1398
هیچ سناریویی رد نمی شود

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی که برخلاف نظر کادر پزشکی بارسلونا حاضر به عمل زانوی خود نشد و روش درمان مراقبتی را درپیش گرفت بابت طولانی شدن دوران ریکاوری خود با درخشش کلمنت لنگله جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است و از این بابت نگران است و به نظر می رسد که لنگله انتخاب والورده در کنار پیکه برای زوج قلب خط دفاع تیم برای هفته های حساس پایانی فصل باشد.

 

در شرایطی که اومتیتی می خواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما به خوبی می داند که نیاز به دقایق بازی بیشتر جهت به دست اوردن فرم واقعی خود است اما به سختی این موضوعدر هفته های پایانی و سرنوشت ساز فصل به سختی برایش امکان پذیر خواهد بود.

 

بنابراین در شرایطی که باشگاه اعتماد کامل خود نسبت به اومتیتی را حفظ کرده و فصل گذشته در چنین مقطعی از فصل، قرارداد او را نیز تمدید کرد اما مصدومیت اومتیتی برایش دردسر ساز شده و علی رغم بازگشت به میادین بعید به نظر می رسد که بتواند از عمل جراحی فرار کند.

 

بنابراین اومتیتی با ترس از سپردن زانوی خود برای دومین بار به تیغ جراحان پس از عمل در 17 سالگی، باعث شد تا چند ماه را از دست بدهد و علی رغم بازگشت نیز نتواند در بالاترین فرم خود حضور یابد در شرایطی که لنگله به خوبی در کنار جرارد پیکه هماهنگ شده است.

 

بنابراین اومتیتی با از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی، در صورت ادامه دار بودن این روند می تواند به ترک بارسلونا فکر کند علی رغم اینکه باشگاه چنین قصدی ندارد و اومتیتی برای ترک بارسلونا باید پیشنهاد مناسبی برای خود پیدا کند و کمتر از 70 میلیون یورو نمی تواند رضایت بارسلونا را جلب کند.

 

بنابراین باید تا انتهای فصل منتظر ماند و دید که اومتیتی نقش نیمکت نشینی لنگله را خواهد پذیرفت و با آن کنار خواهد آمد یا اینکه تصمیم دیگری خواهد گرفت در شرایطی که بند آزادسازی او 500 میلیون یورو است و برای خروج قطعا با سخت گیری بارسلونا مواجه خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.