پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلنا: منچستر یونایتد بازیکنان سریعی دارد؛ دی یانگ بزرگی خود را مقابل رئال نشان داد

کد خبر : 88645  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1398
راکیتیچ بازیکنی مهم در میانه زمین است؛ برای فتح لیگ قهرمانان انگیزه بالایی داریم

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو در نسخه امروز خود به مصاحبه با کارلس آلنا هافبک تازه راه یافته به تیم اصلی در فصل جاری پرداخت که در آن سوالات مختلفی مطرح شد که دیدار حساس با منچستر یونایتد بخشی از ان بود.

 

کارلس آلنا که با عبور از رده های سنی لاماسیا به تیم اصلی رسیده درخصوص بهتر بودن تمرین در کنار بازیکنان بزرگ بارسلونا در مقایسه با بازی کردن در تیمی ضعیف تر با بازیکنانی با کیفیت پایین تر گفت:

نمی توانم نظری بدهم چون در تیم دیگری نبوده ام. در اینجا خیلی چیزها یاد می گیریدف گاهی خیلی سریع چون برای رسیدن از تیم دوم به تیم اصلی انتظارات بالا است، باید سریع بازی کنید. شاید با داشتن فرصت بازی بیشتر بتوان بیشتر فاز رقابتی بودن را به دست آورید اما به شخصه چه از نظر شخصیتی و چه فوتبالی من خیلی بهتر شده ام و در تلاشم تا آموخته هایم را درون زمین به کار بگیرم.

 

در کنار روبرتو، دیگر چه کسی برای رسیدنت به تیم اصلی کمک کردند؟

بجز روبرتو بازیکنانی که در آکادمی رشد یافته بودند همچون پیکه و جوردی آلبا. همچنین رابطه خوبی با آرتورو ویدال دارم که به خوبی در رختکن وفق یافت و با من نیز خیلی خوب است و به من خیلی کمک کرد که از او سپاسگزارم.

 

پس از اتلتیکو بازی حساسی مقابل منچستر یونایتد درپیش دارید. چه نظری داری؟

با حذف پاری سن ژرمن معلوم شد که باید روی منچستر یونایتد حساب باز کرد. بازیکنان بسیار سریعی در ضدحملات دراختیار دارند، بازیکنان باکیفیتی که کار را پیچیده می کنند. باید بازی خودمان را انجام دهیم و روی نقاط ضعف آن ها تمرکز کنیم. مالکیت توپ را دراختیار بگیریم و به خوبی دفاع کنیم. بنابراین قصد داریم دیداری عالی را به نمایش بگذاریم.

 

درس گرفتن مقابل ویارئال بابت ضدحملات حریف مقابل منچستر یونایتد در الدترافورد؟

باید همیشه به این نکته توجه داشت. وقتی مقابل ویارئال که البته تیمی عالی دارند چنین چیزی رخ میدهد پس خودتان منچستر یونایتد را تصور کنید. ما تجربه فصل قبل در رم و هم اکنون بازی با ویارئال را داریم.

 

پس اولویت روی لیگ قهرمانان است؟

بله، مشخص است، میل زیادی برای فتح لیگ قهرمانان داریم. لئو قبل از فصل گفت که قصد دارم این جام زیبا را بازگردانیم، فصل خوبی به نظر می رسد اما هنوز هیچ جامی را فتح نکرده ایم.

 

این حرف مسی روی بقیه هم تاثیرگذار بود؟

بله، لئو کاپیتان ما است و سعی خواهیم کرد با حداکثر توان به او برای این امر کمک کنیم.

 

دی یانگ؟

او بازیکنی بزرگ است و قبلا او را در هلند و آژاکس دیده ایم و مقابل رئال نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. چنین بازیکنانی هماهنگ با فلسفه بارسلونا به ما کمک خواهند کرد.

 

ترسی از رقابت با دی یانگ نداری؟

نه چون این رقابت برای تیم خوب است. سطح انتظارات را می دانیم. پس من این رقابت را دوست دارم که می تواند به ما کمک کند.

 

خروج راکیتیچ را می توانی درک کنی؟

این تصمیمات به خود بازیکنان مربوط است اما از نظر من او باقی خواهد ماند. برای سالهاست که در اینجا حضور دارد. شاید پیشنهاداتی داشته باشد که من درجریان نیستم و باید از خودش پرسید. به هر حال بازیکن مهمی برای میانه زمین است که تعادل موردنیاز را فراهم می کند.

 

ریکی پویگ؟

ریکی به هنگام کار با توپ بازیکن متفاوت و خاصی است و دارد فصل را به خوبی در تیم دوم به پایان می رساند. به خوبی دارد بازی می کند و فصل اینده فرصت فکر کردن درخصوص تیم اصلی را خواهد داشت.

 

اگر سه گانه را ببرید چه می کنی؟

مطمئنا موهایم را نمی تراشم اما مونتسرات را سه بار با دوچرخه فتح خواهم کرد. 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.