پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: امیدوارم تا 41 سالگی بازی کنم !

کد خبر : 88647  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 فروردین 1398

اختصاصی بارسانیوز - ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا در مصاحبه ای با GQ درخصوص مسایل مختلف پیرامون خود و باشگاه بارسلونا صحبت کرد که درخصوص پیشی گرفتن از رایان گیگز با بازی تا 40 سالگی آرزوی گذر ان را تا 41 سالگی داشت.

 

رسیدن به رایان گیگز بابت بازی تا 40 سالگی؟

امیدوارم تا 41 سالگی بتوانم بازی کنم. در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم.

 

راکیتیچ درخصوص تمجید زوزه مورینیو از او مبنی بر اینکه به عنوان باارزش ترین بازیکن جهان تنها نیاز به فعالیت اینستاگرامی دارد پاسخ دد:

شنیدنش فوق العاده بود. وقتی که حرف هایش را شنیدم با خودم گفتم که حتی پدرم نیز این را در مورد من نمی گوید. یکی از بزرگ ترین مربیان جهان است و به من اعتماد به نفس و انگیزه زیادی داد. دوست دارم او را به زودی مجددا در فوتبال ببینم.

 

لیونل مسی؟

خوش شانس هستیم که بزرگ ترین بازیکن تاریخ را در کنار خودمان داریم.

 

بارسلونا؟

چهار سال و نیم است که در بارسلونا حضور دارم. فوق العاده است که بخشی از بزرگ ترین باشگاه تاریخ هستم و این برایم باعث افتخار است. عاشق فوتبال هستم و هرگز از ف.تبال بازی کردن خسته نمی شوم. در فوتبال تکرار زیاد است مثل تکرار تمرینات و تکرار مسافرت ها اما دوستش دارم. اگر این عشق از من دور شد بهتر است که دست بکشم. هرگز فوتبال را به صورت شغل نمی بینم.

 

ایوان راکیتیچ که اولین گل فینال لیگ قهرمانان 2015 را به ثمر رسانده است درخصوص ان گفت:

در هیچ زبانی کلمه ای برای توصیف کردن آن لحظه پیدا نمی کنم. دوست دارید تمام هواداران استادیوم را در آغوش بگیرید. بنابراین این لحظات سپری می شود و دوست دارید دوباره برای فتح کردنش تلاش کنید. پس از آن هرگز موفق به فتحش نشده ایم که امسال برای انجام دادنش به این بازیکنان اطمینان دارم.

 

لاماسیا؟

تمامی باشگاه ها دوست دارند با 20 بازیکن آکادمی خود در تیم اصلی بازی کنند اما این غیر ممکن است. نسل فوق العاده ای با پیکه، مسی، بوسکتس، ژاوی، اینیستا و والدس داشتند اما این نسل اغلب رخ نمی دهد. 

 

پاری سن ژرمن؟

به ثمر رساندن سه گل در پاریس باورنکردنی بود. باید به منچستر یونایتد احترام بگذاریم. احترام زیادی برای فوتبال بریتانیا و شور و اشتیاقی که دارند قائلم. 

 

فرگوسن؟

احتمالا بهترین مربی تاریخ فوتبال است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.