پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم والورده؛ چرخش سوارز و مسی قبل از نبرد الدترافورد

کد خبر : 88649  |  زمان ارسال : جمعه 16 فروردین 1398
تکرار تاریخ برای درس عبرت

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا پس از تساوی مقابل ویارئال در هفته 30 لالیگا خود را آماده نبرد سرنوشت ساز قهرمانی لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید می کند که در صورت شکست اختلاف به 5 امتیاز کاهش خواهد یافت در شرایطی که تیم پس از این دیدار راهی الدترافورد جهت برگزاری بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

 

بنابراین در هفته های انتهایی فصل که والورده به آمادگی بالای ستاره های خود نیاز خواهد داشت، تصمیم دشواری برای والورده جهت استراحت دادن به بازیکنان کلیدی تیم همچون مسی و سوارز در شرایطی است که فصل گذشته طبق اعتراف سوارز از ان در مقابل رم ضربه خورد.

 

همانطور که سوارز اعلام کرده بود که می بایست در دیدار لالیگایی قبل از مصاف با رم استراحت می کرده، هم اکنون چنین شرایطی قبل از سفر به منچستر در شرایطی بوجود آمده که بارسلونا دیدار سرنوشت سازی را در لالیگا مقابل تیم دوم جدول درپیش دارد.

 

بنابراین در شرایطی که والورده به مسی، پیکه و راکیتیچ در بازی مقابل ویارئال استراحت داده باید منتظر ماند و دید که برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید چه تصمیم خواهد گرفت و آیا به سوارز و یا مسی استراحت خواهد رسید یا نه در شرایطی که بدون شک باتوجه به وعده ابتدای فصل مسی، تمرکز اصلی تیم روی فتح لیگ قهرمانان است.

 

طبق گزارش اسپورت، بازی مقابل تیم جنگنده و خشونت بار اتلتیکو می تواند از آمادگی و سرحال بودن تیم برای بازی در الدترافورد بکاهد به ویزه مسی که از ناحیه پابیک احساس درد دارد و از فشار تمرینات رویش کاسته شده 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.