پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: می خواهم با مسی برای همیشه تمدید کنم

کد خبر : 88651  |  زمان ارسال : جمعه 16 فروردین 1398
رئیس باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با ESPN در مورد آینده لیونل مسی صحبت کرد درخصوص بازیکنی که تاثیر بزرگی در روند خوب تیم در فصل جاری داشته و ارنستو والورده نیز به مزیت بزرگ او همواره اعتراف کرده است.

 

بارتومئو درخصوص لیونل مسی و آینده او بیان کرد:

در آینده کار می کنیم چون لیونل رهبر تیم ما و بهترین بازیکن جهان است. دارد برای ما بازی می کند و فوق العاده کار می کند ولی می دانیم که نمی تواند همیشه بازی کند. شاید در سه، 4 یا 5 سال آینده مسی بگوید که دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند، بنابراین ما برای آینده آماده می شویم چون می خواهیم در ان زمان نیز به بهترین باشگاه جهان بودنمان ادامه دهیم. بنابراین به دنبال این هدف و سرمایه گذاری روی آن هستیم

 

مسی در هر بازی تفاوت را رقم می زند و هر فصل نشان می دهد که بهترین بازیکن جهان است. مسی مردی تک باشگاهی است. دوران حرفهای او فراتر از فوتبال بوده و ارتباط او با بارسلونا همیشگی خواهد بود. دوست دارم مسی برای همیشه با بارسلونا درارتباط باشد.

 

بارتومئو درخصوص سیاست نقل و انتقالاتی خود جهت توضیح به اعضای هیات مدیره بیان کرد:

گاهی اوقات به اعضای باشگاه و شورا توضیح می دهم که کاری که داریم انجام می دهیم جذب بازیکنان خیلی جوان است، بازیکنانی که معتقد هستیم خیلی بااستعداد هستند مثل دمبله، لنگله، آرتور، دی یانگ و تراشتگنی که هنوز خیلی جوان است، بسیاری از بازیکنانی که پس از بازنشستگی مسی همچنان بازی خواهند کرد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.