پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

"ایتالیا بهترین مکان برای رشد دی لیخت و بارسلونا راحت ترین است" !

کد خبر : 88665  |  زمان ارسال : شنبه 17 فروردین 1398
سرمربی سابق تیم ملی هلند

اختصاصی بارسانیوز - ماتیاس دی لیخت ستاره 19 ساله هلندی باشگاه آژاکس که تا به این لحظه برای انتخاب تیم بعدی خود تصمیم نهایی را اعلام نکرده است و شاید تاکنون تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده از نگاه رود کرول سرمربی سابق هلند و فوتبالیست افسانه ای این کشور، بارسلونا آشنا ترین مکان برای ماتیاس باتوجه به سبک بازی مشابه با آژاکس می باشد.

 

در شرایطی که کرول از بارسلونا به عنوان باحت ترین مکان برای مقصد بعدی ماتیاس نام برد، لیگ ایتالیا را مناسب ترین مکان جهت پیشرفت مدافعان دانست چون شخصا سابقه بازی در ناپولی را داشته است که در این خصوص بیان کرد:

سبک بارسلونا برای او آشناتر خواهد بود چون شبیه سبک آژاکس به نظر می رسد اگرچه که کالچیو بهترین مکان برای پیشرفت مدافعان محسوب می شود.

 

کرول با ابراز شگفتی از کاپیتانی دی لیخت در 19 سالگی در آژاکس و بازین ثابت تیم ملی گفت:

درست است که بازیکنان جوان اشتباه می کنند اما یاد می گیرند و اشتباه خود را دو بار مرتکب نمی شوند. دی لیخت با گذر زمان مدافع بالغ تری خواهد شد و بیشتر و بیشتر در جایگاه خود تثبیت خواهد شد و هنوز جا برای پیشرفت زیاد دارد. از نظر من او هم پسری خوب و هم بازیکنی عالی است. در زندگی خود متعادل است و ذهنیت خوبی دارد و آینده ای عالی خواهد داشت.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.