پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفراس والورده : وضعیت مسی فردا مشخص می شود

کد خبر : 88708  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 فروردین 1398
بارسلونا امشب به اولین برد تاریخ خود در ورزشگاه اولدترافورد دست یافت و با یک گل بر منچستریونایتد غلبه کرد.

به گزارش ورزش 3 , تک گل دقیقه 12 لوک شاو که به اشتباه درون دروازه خود جای داد، حکم برتری بارسا را امضا کرد و حالا این تیم یک قدم دیگر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نزدیک تر شده است. مصدومیت دقیقه 31 مسی از ناحیه بینی که باعث خونریزی او شد نیز از نکات قابل توجه بازی بود. مسی از آن پس دیگر نتوانست نمایش همیشگی خود را ارائه دهد.

ارنستو والورده در پایان بازی گفت:

 با این جو حاکم بر ورزشگاه و کیفیت یونایتد، باید بگویم که پیروزی در این زمین دشوار بود. بازی سختی بود و در برخی مقاطع، حریف کار را برای ما پیچیده کرد. دقایقی سلطه کامل روی حریف داشتیم و برخی مواقع نیز یونایتد به شدت ما را پرس می کرد و اجازه بازی سازی نمی داد. در مجموع اما تیم برتر میدان ما بودیم.

 

والورده ادامه داد:

 20 دقیقه اول در زمین یونایتد بودیم و سپس آنها با ارائه بازی مستقیم و ارسال توپ های بلند، از فشار ما کاستند. یکی دو اشتباه فردی نیز باعث ایجاد موقعیت برای یونایتد شد. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و با دوندگی بیشتر، حتی شانس زدن گل های دیگر را هم داشتیم و به نوعی پرس حریف را درهم شکستیم.

والورده در مورد تعویض ها گفت:

بازی قبلی ما با اتلتیکو سنگین بود و نیمه دوم نیاز به ورود بازیکنان تازه نفس داشتیم. کنترل خوبی روی یونایتد داشتیم ولی با ورود ویدال و سرجی روبرتو، سعی کردیم تسلط مان را حفظ کنیم و معتقدم تعویض ها به خوبی جواب دادند.

 

مصدومیت مسی:

پس از ضربه ای که به بینی مسی خورد، شرایط او متفاوت شد. باید فردا آزمایشات پزشکی روی او انجام شود و ببینیم که شرایط او چگونه خواهد بود. ضربه شدید بود و خون مردگی روی بینی مسی قابل توجه است.

 

درخشش پیکه:

جرارد مثل همیشه بازی کرد؛ در یک سطح بسیار بالا. یونایتد مهاجمان سریع و خطرناکی داشت و باید مدافعان میانی ما باهوش و متمرکز عمل می کردند و همین کار را نیز انجام دادند. او بهترین بازیکن زمین شناخته شد و شایستگی اش را نیز داشت. از این بابت خوشحالم.»

 

منبع : ورزش 3


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.