پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظرات طرفداران بارسلونا : والورده مربی خیلی باهوش یا بدترین مربی تاریخ بارسلونا

کد خبر : 88722  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 فروردین 1398
نظر شما در مورد والورده چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - گروهی از طرفداران بارسلونا ارنستو والورده را بسیار باهوش و برخی نیز او را بدترین مربی تاریخ بارسلونا میدانند . در ادامه با نظرات هواداران بارسلونا در مورد بازی با منچستر یونایتد همراه ما باشید .

 

کارن نوشت :

به ارنستو نمره 1 از 10 میدهم این یکی از بدترین بازی های فصل بود . فوتبال دفاعی مناسب بارسلونا نیست . تیم مانند اتلتیکو بازی کرد ...

 

اریک ریگنالد :

والورده به اندازه کافی احمق است تا روبرتو و ویدال را به جای مالکوم , بواتنگ و دمبله به زمین فرستاد

 

ریچارد ساربلی :

والورده شایسته نمره 8 از 10 به خاطر تعویض هایش است .

 

تئودور چیما :

مهمترین چیز کسب پیروزی بود و تیم ها نباید در تمام بازی ها در اوج باشند و هیچوقت دو مسابقه شرایط یکسانی ندارند . ما باید برای نیوکمپ خوب آماده شویم . هنوز کار قهرمانی در لالیگا هم تمام نشده است .

 

 عبدول فتا سعید :

ارنستو عالی بود . این عملکردی بود که در خارج از خانه میخواستیم . زمانی که نیاز دارید بتوانید دفاع کنید . هر تیم جدی ( که مدعی قهرمانی است ) هم همینکار را میکرد . آنها ( منچستر ) هیچ شوت در چارچوبی نداشت . باورنکردنی است . نتیجه مناسبی برای بازی خانگی

 

تریستن کاماج :

هواداران میگویند والورده بی فایده است و چیزی در از فوتبال نمیفهمد . چطور متوجه نمیشوید که دفاع ما بسیار بهبود یافته است . ما در خط دفاع خوب و در بازی تهاجمی هم خوب هستیم . ما به لطف والورده یک تیم باثبات هستیم . نمیدانم شما نادان ها چگونه فوتبال میبینید اما همه چیز به حمله و مالکیت نیست . اگر او مربی بدی بود ما نمیتوانستیم مقابل یونایتد رکورد شکنی کنیم ( اشاره به اولین پیروزی تاریخ بارسلونا در اولدترافورد ) و به آنها هیچ فرصت گلزنی نیز ندهیم .

 

گودوین ساینت :

به والورده نمره 10 از 10 میدهم اما بهتر بود مالکوم را به جای ویدال به بازی بفرستد . به غیر از این همه چیز خوب انجام شد و پیروزی خوبی بدست آمد . ما باید کار را در نیوکمپ تمام کنیم و آنها ( بازیکنان منچستر ) را مانند کودکان با گریه راهی خانه هایشان کنیم .

 

بردلی ماراست :

من فکر میکنم بازی تهاجمی در برنامه منچستر یونایتد بود و  ما به راحتی میتوانستیم یک یا 2 گل دریافت کنیم اما تصمیمات خوبی در بازی گرفته شد . من فکر میکنم تنها هدف ما زدن گل در خانه حریف بود . والورده مرد بسیار باهوشی است اما برای طرفداران بارسلونا خیلی خسته کننده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.