پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پل لنچ : دلیخت به من گفت امیدوار است به بارسلونا بپیوندد

کد خبر : 88738  |  زمان ارسال : جمعه 23 فروردین 1398
پل لنچ میگوید در مورد انتقال دلیخت به بارسلونا از این بازیکن سوال کرده است . او گفت کاپیتان آژاکس در رویای پیوستن به بارسلونا است .

اختصاصی بارسا نیوز - پل لنچ که متولد بارسلونا است و در هلند بازی میکند آخر هفته گذشته در جریان شکست 4-1 تیمش مقابل آژاکس فرصتی برای دیدار با ماتیاس دلیخت یافت و از او در مورد انتقال به بارسلونا سوال کرد .

 

لنچ در گفتگو با دیاریو اسپورت گفت :

من هفته گذشته مستقیما از دلیخت سوال کردم که در نهایت به بارسلونا میرود یا نه و او به من گفت که انتظار دارد این اتفاق رخ دهد اما او هنوز چیزی نمیداند . او گفت امیدوار است .

 

پل ادامه داد :

چیز سختی است زیرا آنجا ( در بارسا ) لنگله , اومتیتی و پیکه حضور دارند . نمیدانم چه اتفاقی برای لنگله یا اومتیتی ( در صورت انتقال دلیخت ) رخ میدهد , اومتیتی قهرمان جام جهانی شده و پیکه هم یکی از بهترین ها در جهان است .

 

بنابراین دلیخت برخلاف دی یانگ نمیتواند به صورت مداوم ( در بارسلونا ) بازی کند . من به شما میگویم که اومتیتی و پیکه بهترین مدافعان مرکزی جهان هستند , بنابراین میدانم چقدر سخت است ( که دلیخت در ترکیب بارسلونا بازی کند ) .

 

این درحالیست که اخیرا لوئیس فن خال مربی سابق بارسلونا به دلیخت توصیه کرد به بارسلونا برود زیرا به گفته او در بارسلونا مدافعان بزرگی وجود ندارند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.