پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

تمام 4 کاپیتان بارسلونا از لیست بازی امشب خط خوردند : کاپیتان بارسا مقابل هوئسکا کیست ؟

کد خبر : 88756  |  زمان ارسال : شنبه 24 فروردین 1398
شما کدام بازیکن را پیشنهاد میکنید ؟

اختصاصی بارسا نیوز - مسی , بوسکتس , پیکه و سرجی روبرتو 4 کاپیتان بارسلونا در فصل جاری هستند که تمام آنها امشب برابر هوئسکا استراحت میکنند . بنابراین چه کسی امشب کاپیتان خواهد بود ؟

 

با نگاهی به بازی ها میتوان گفت به احتمال زیاد جوردی آلبا . این مدافع چپ باتجربه ترین بازیکن تیم است . او هفتمین فصل خود در بارسلونا پس از انتقال در سال 2012 را در نیوکمپ سپری میکند . البته او سابقه بازی برای لاماسیا را نیز در کارنامه دارد .

 

با وجود اینکه آلبا امشب دعوت شده اما احتمال دارد که ارنستو والورده به این بازیکن 29 ساله برای آمادگی بیشتر مقابل منچستر یونایتد امشب استراحت دهد و از نلسون سمدو به عنوان مدافع چپ استفاده شود .

 

در صورتی که آلبا امشب بازی نکند احتمالا دروازه بان آلمانی کاپیتان خواهد بود . مارک آندره تراشتگن فصل گذشته زمانی که اینیستا , بوسکتس , مسی , پیکه و آلبا در بازی مقابل سلتاویگو دعوت نشده بودند بازوبند کاپیتانی را به بازو بست .

 

البته اگر تراشتگن هم امشب بازی نکند در این صورت سیلسن جای او را خواهد گرفت و دروازه بان هلندی نیز در کنار ساموئل اومتیتی دیگر گزینه های کاپیتانی بارسلونا خواهند بود .

 

حتی ممکن است در این بازی کارلس آلنا به عنوان نشانه ای از تعهد باشگاه و اعتماد به بازیکنان لاماسیا امشب بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد .

 

حتی شاید هم والورده برای افزایش اعتماد به نفس کوتینیو امشب او را کاپیتان کند !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.