پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ مدیر آژاکس به یوونتوس : دلیخت به بارسلونا نزدیک است

کد خبر : 88783  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 فروردین 1398
آنطور که شنیده میشود بارسلونا به زودی پیشنهادی رسمی برای دلیخت ارائه خواهد کرد

اختصاصی بارسا نیوز - اورمارس مدیر ورزشی آژاکس تایید کرد که ماتیاس دلیخت در آستانه پیوستن به بارسلونا است . بنابراین به نظر میرسد یوونتوس شکست خورده و باید بدنبال یک مدافع مرکزی دیگر باشد .

 

اخیرا نماینده ای یوونتوس با مارک اورمارس ملاقات کرد تا در مورد وضعیت ماتیاس دلیخت جویا شود . از این جلسه اما خبر بسیار مثبتی برای بارسلونا به گوش میرسد . طبق گزارش Rai Sport , اورمارس به نماینده یوونتوس تایید کرده که این مدافع جوان به نیوکمپ بسیار نزدیک است .

 

این یعنی یوونتوس باید در جای دیگری بدنبال مدافع نخبه بگردد و در همین حال نیز گفته میشود اومتیتی یکی از گزینه های یوونتوس در نظر گرفته شده است .

 

بارسلونا آماده است تا برای ماتیاس دلیخت به مینو رایولا نماینده این بازیکن پیشنهادی رسمی ارائه کند . دو طرف اخیرا در تماس بوده اند و دلیخت از شرایط پیشنهادی بارسلونا خوشحال است .

 

در همین حال اسپورت نیز مدعی شده که قرارداد دلیخت با بارسلونا 5 ساله خواهد بود و تا تابستان 2024 اعتبار خواهد داشت . در مورد دستمزد این بازیکن هنوز چیزی در رسانه ها منتشر نشده اما احتمالا شرایط دستمزد دلیخت نیز مشابه فرنکی دی یانگ خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.