پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین گام بزرگ " تودیبو "

کد خبر : 88795  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 فروردین 1398
با 19 سال سن او با انرژی زیاد تمرین میکند و اصلا آسان نیست زیرا بیش از 5 ماه نتوانست کاری که به آن علاقه دارد را انجام دهد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , در عصری که ما اغلب درگیر عشق و شور و عدم کنترل هستیم اما ژان کلر تودیبو نیمی از سال را بدون چیزی که در آن بهترین است سپری کرد : مسابقه دادن .

 

آخرین بار تودیبو در ماه نوابر 90 دقیقه با پیراهن تولوز برابر استراسبورگ بازی کرد و از آن زمان دیگر در یک بازی رسمی حضور نداشت .

 


والورده , شجاع

با این حال ارنستو والورده او و بازیکنان جوان دیگر را برابر هوئسکا متعجب کرد . تودیبو بدون اینکه در فرم مناسب مسابقه باشد بعد از 5 ماه در ترکیب قرار گرفت و یک آزمون مهم را گذراند . او در یک استادیوم کوچک بازی میکرد اما رقیب هر تیمی نبود . در استادیوم پرچم های زیادی بود اما به همین اندازه نیز هوئسکا انگیزه برای پیروزی داشت زیرا آنها محکوم به بُردن بودند تا از شرایط سقوط در لالیگا فاصله بگیرند . و حقیقت این است که بازیکن سابق تولوز درس بلوغ و هوشیاری داد .

 

همه چیزهایی که در موردش میدانستیم را دیروز به چشم خودمان دیدیم و تایید کردیم . او به عنوان یک مدافع مرکزی قطع توپ های خوبی داشت و در بازی هوایی نیز خوب کار کرد . او همچنین نشان داد درک بازی با توپ را دارد و حتی جسارت هم از خودش نشان داد . اثبات این موضوع 63 پاس موفق او بود ( 96 درصد پاس های او صحیح بود ) . او در یک صحنه با مهارت و سرعت خودش باعث شد دیوید فریریو هافبک هوئسکا خشک شود و نشان داد که چندان هم بی تجربه نیست . ( حداقل در مقایسه با سن کمی که دارد ) .

 

بدون تردید این اولین قدم برای بازیکن فرانسوی بود تا خودش را به والورده نشان دهد و به سرمربی بگوید که میتواند فصل آینده در ترکیب قرار بگیرد و نه فقط روی نیمکت بلکه یک گزینه واقعی باشد .

 

روشن است که راه طولانی برای او وجود دارد اما شش بازی دیگر در لیگ باقی مانده و اگرچه دشوار است اما شاید او در همین مدت نیز بتواند نگاه مربی را تغییر دهد .

 

# نکته : تودیبو بازیکن تیم اصلی بارسلونا است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.