پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 معضل والورده برای ترکیب بازی با منچستر یونایتد !

کد خبر : 88804  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 فروردین 1398
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , ارنستو والورده تنها 2 روز مانده به بازی با منچستر یونایتد در جستجوی ترکیبی است که بتواند حضور بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند . اگر او تاکنون ترکیب را مشخص نکرده بنابراین طی ساعات آینده باید اینکار را انجام دهد .

 

اولین تردید بازگشت دمبله است . مهاجم فرانسوی برابر هوئسکا خوب کار کرد و نشان داد آماده بازی با منچستر یونایتد است . عثمان در بازی شنبه 62 دقیقه در ال الکورا بازی کرد و مهمترین چیز تایید بهبود مصدومیتش و البته میل به بازگشت به عنوان یک بازیگر مهم در تیم بود .

 

والورده اما چند هفته قبل احتمالا تصور نمیکرد عثمان بتواند شرایط بازی مقابل منچستر یونایتد را پیدا کند و عملکرد کوتینیو در بازی های اخیر نیز باعث شد تا مربی بین عثمان و کوتینیو برای بازی فردا دچار تردید شود . کوتینیو برابر هوئسکا استراحت کرد و اگر بازیکن برزیلی فردا در ترکیب اصلی منچستر یونایتد قرار بگیرد یک سوپرایز نخواهد بود .

 

مشکل بزرگ مربوط به سمت راست است . سرجی روبرتو هفته گذشته در ترکیب اصلی بازی با منچستر یونایتد نبود و نلسون سمدو در پست مدافع راست عملکرد فوق العاده ای داشت . سرعت بالای سمدو میتواند کلید متوقف کردن راشفورد و مارسیال باشد درحالی که سرجی روبرتو میتواند بیشتر باعث برتری در میانه میدان شود و در کنترل مالکیت بازی به بارسلونا کمک کند .

 

سومین تردید یک پیشینی جزئی در مرکز میدان است . آرتورو ویدال برابر هوئسکا در ترکیب اصلی بود و عملکرد خوبی نیز داشت . با این حال آرتور در این بازی استراحت کرد تا برای دیدار با منچستر یونایتد آماده باشد . اینکه فردا کدام بازیکن در ترکیب بازی مقابل منچستر خواهد بود مشخص نیست اما این مشکل بزرگترین خوشبختی والورده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.