پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جلسه مهم بارسلونا برای آینده کوتینیو

کد خبر : 88807  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 فروردین 1398
ماندن کوتینیو در فصل 2019/20 باید تایید شود .

اختصاصی بارسا نیوز -  هافبک برزیلی بارسلونا در حال ارزیابی احتمال خروج از نیوکمپ است و بدنبال یک پروژه ورزشی جدید همانند لیورپول است . تاکنون هیچ تصمیمی گرفته نشده است .

 

طبق گزارش اسپورت قرار است این هفته یک جلسه جدید بین وکلای کوتینیو و مدیران ورزشی بارسلونا برگزار شود که پپ سگورا نیز در این جلسه حضور خواهد داشت .

 

این جلسه از قبل برنامه ریزی شده است و طرفین پس از بازی برگشت بارسلونا و منچستر یونایتد گفتگو خواهد کرد .

 

طبق گزارش کیا جورابچیان ایرانی و گیولیانو برزیلی که ایجنت های کوتینیو هستند روز سه شنبه در نیوکمپ بازی بارسلونا مقابل منچستر یونایتد را تماشا میکنند . بعد از این بازی جلسه نمایندگان کوتینیو و بارسلونا دور یک میز خواهند نشست .

 


اعتماد دست نخورده

بارسلونا همچنان به کوتینیو متعهد است . این پیام از سوی تمام لایه های بلوگرانا طی هفته های اخیر به صراحت به خود کوتینیو , خانواده این بازیکن و نزدیکانش منتقل شده است .

 

با وجود اینکه کوتینیو در این فصل موفق به نمایش توانایی هایش نشده اما هم ارنستو والورده و هم مدیران باشگاه به این بازیکن اعتماد دارند .

 

از طرفی کوتینیو در رختکن نیز ارتباط خوبی با بازیکنان دارد . از بزرگترین دوستان او میتوان به سوارز هم تیمی سابقش در آنفیلد و لیونل مسی اشاره کرد . لئو در تلخ ترین روزها نیز هوای کوتینیو را داشته است .

 

فصل گذشته کوتینیو به بارسلونا برای کسب 3 جام لالیگا , کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا کمک کرد و در فصل جاری نیز بارسلونا شانس هتریک در قهرمانی و کسب 3 گانه تاریخی دیگری را دارد .

 

باید دید نتیجه این جلسه چه خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.