پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن : برای بهترین نمایش آماده هستیم ، امیدوارم به دور بعد صعود کنیم ، زامورا مهم نیست

کد خبر : 88817  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 فروردین 1398
تنها صعود را میخواهیم !

اختصاصی بارسا نیوز - تراشتگن در نشست خبری حاضر شد.

 

طبق گزارش مارکا ، مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی بارسلونا پیش از دیدار حساس فردا شب مقابل منچستر یونایتد در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه کنفرانس مطبوعاتی این مرد آلمانی را دنبال خواهیم کرد.

 

دخیا :

از بهترین سنگربان های جهان است. او همیشه مقابل بازیکنان بزرگ خوب کار میکند ! دیدار فردا برای هر دوی ما بسیار مهم است و تلاش خواهیم کرد که به دور بعدی صعود کنیم.

 

منچستر یونایتد :

 

فردا باید مقابل تیمی بازی کنیم که انگیزه بسیار بالایی برای کامبک دارند ! حریف در این فصل در بازی های مهمی در خارج از خانه به پیروزی رسیده اما تیم ما نیز برای پیروزی و صعود به دور بعدی انگیزه و تمایل زیادی دارد.

 

ما میخواهیم فردا از برتری که در بازی رفت داشتیم دفاع کنیم و ثابت کنیم که تیم برتر هستیم.  برای دیدار فردا کل تیم کاملا آماده هستند ! برتری که داریم شکننده است و فردا باید حمله کنیم و گل های بیشتری بزنیم ، در نهایت تیم صعود را میخواهد.

 

جرارد پیکه :

جرارد تا به اینجا در حال سپری کردن فصل فوق العاده ای است و قطعا از ارکان مهم موفقیت تیم بوده است. همه ما امیدواریم که او به همین صورت ادامه دهد. تجربه بالا پیکه به تیم کمک زیادی خواهد کرد او جزء بازیکنانی است که میشود به آن ها تکیه کرد.

 

کسب جایزه زامورا :

ابتدا ترجیح میدهم بار دیگر فاتح لالیگا باشیم ، من جام های تیمی را به عنوان فردی ترجیح میدهم. البته طبیعی است که خواهان جوایز فردی نیز باشم اما ابتدا افتخارات تیمی برای من در اولویت هستند.

 

 

کامبک یونایتد در مقابل پاریسن ژرمن :

همه میدانند که سبک بازی ما با پاریس کاملا متفاوت است. نتیجه بازی رفت اصلا امن نیست برای دیدار فردا شب ما میخواهیم در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و و با خل موقعیت گلزنی و زدن گل به دور بعدی صعود کنیم.

 

شکست در مقابل آس رم :

نمیشه مدام به گذشته فکر کرد باخت بسیار تلخی بود اما حالا یک سال از آن موضوع گذشته و نسبت به قبل پیشرفت کردیم. دیگر نمیخواهیم چنین اتفاق تلخی رخ بدهد و فردا این فرصت را داریم که به رویای خود نزدیک شویم و پیروزی را به هواداران هدیه کنیم.

 

کلین شبت در این مسابقه :

یکی از اهدافی که داریم کلین شیت در این دیدار حساس است. با اینکه میخواهیم دروازه خود را بسته نگهداریم اما در مقابل نیز تیم میخواهد حمله کند و گل های زیادی به ثمر برساند.

 

بستن بازوبند کاپیتانی :

بستن بازوبند کاپیتانی بارسلونا افتخار بزرگی است. برای دومین بار بود که این اتفاق مهم برایم رخ داد ! این مسئله نشان میدهد که برای من 5 سال گذشته و تغییرات زیادی به وجود آمده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.