پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل بارسلونا در مورد آینده ریکی پویچ

کد خبر : 88832  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 فروردین 1398
ماندن یا انتقال قرضی ؟

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , بارسلونا در مورد ریکی پویچ دچار یک مشکل شده است . این هافبک به تجربه نیاز دارد .

 

ریکی پویچ اوایل هفته برای اولین بار در لالیگا مقابل هوئسکا بازی کرد . پس از این بازی بود که هافبک 19 ساله در مورد انتقال قرضی به باشگاه دیگری اعتراف کرد قصد ترک نیوکمپ را ندارد و ترجیح میدهد در تیم دوم بازی کند تا اینکه در باشگاهی به غیر از بارسلونا به میدان برود .

 

طبق گزارش اسپورت تصمیم گیری در مورد آینده این هافبک کار دشواری است . باشگاه در مورد اینکه باید چه کاری انجام دهد تردید دارد . این بازیکن جوان برابر هوئسکا نشان داد که استعداد خوبی دارد اما از سوی دیگر فصل آینده بارسلونا یک ترکیب رقابتی دارد و به خصوص در خط هافبک بازیکنان خوب زیادی برای بازی میجنگند .

 

اکنون بارسلونا برای فصل آینده بوسکتس , راکیتیچ , ویدال , آرتور , کارلس آلنا , دی یانگ , رافینیا و دنیس را دارد . همچنین میتوان کوتینیو و روبرتو را نیز جزو آنها به حساب آورد . قطعا چندبازیکن بارسلونا را در ماه های آینده ترک میکنند اما بازی دادن به ریکی پویچ به طور منظم بسیار دشوار خواهد بود . او احتمالا در مراحل اول کوپا دل ری بازی میکند . اما با این حال بازی کردن در تیم دوم در سگوندا دویژن جلوی پیشرفت او را میگیرد .

 

گزینه دیگر بارسلونا انتقال قرضی ریکی پویچ است . اسپورت مدعی شده که آژاکس گزینه خوبی برای ریکی خواهد بود زیرا به ویژه ارتباط خوبی با بارسلونا دارند .

 

پویچ سال آینده 20 سال را به پایان میرساند و سپس بارسلونا میخواهد او را وارد سطح بعدی کند .

 

البته تیم ذخیره بارسا ( تیم دوم یا تیم B ) شانس صعود به دسته دوم فوتبال اسپانیا را دارد اما با این وجود باشگاه معتفد است که تابستان باید قدم بزرگتری برای ریکی برداشته شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.