پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماتیاس دلیخت , محبوب و پرطرفدار در نیوکمپ

کد خبر : 88882  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 فروردین 1398
چرا دلیخت تشویق شد ؟

اختصاصی بارسا نیوز - ماتیاس دلیخت محبوب نیوکمپ است . این مدافع 19 ساله در همین سن کاپیتان آژاکس است و نقش مهمی در صعود تیم هلندی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت .

 

با این حال اتفاق جالبی این هفته در جریان بازی بارسلونا و منچستریونایتد در نیوکمپ رخ داد . ماتیاس دلیخت گل پیروزی تیمش مقابل یوونتوس در تورین را به ثمر رساند و بازی 2-1 شد تا یووه از رقابت حذف شود ( در بازی همزمان ) .

 

حذف یووه به معنای حذف کریستیانو رونالدو از اروپا بود که سال ها در مادرید رقیب بارسلونا محسوب میشد . به همین دلیل ماتیاس دلیخت پس از گلزنی به یوونتوس در نیوکمپ مورد تشویق هواداران آبی و اناری قرار گرفت .

 

با این حال بازیکنان بارسلونا ابتدا متوجه نشدند زیرا تشویق دلیخت با تعویض روبرتو در این بازی همزمان شده بود ( و بازیکنان هم از گل دلیخت خبر نداشتند ) . اما باید گفت که گل آژاکس واقعا قوی بود .

 

این جشن خودجوش بود اما در این روزها نشانگر موارد زیادی است . برای شروع میتوان گل رابطه تاریخی بین آژاکس و بارسلونا به دلیل یوهان کرایف وجود دارد و علاوه بر آژاکس که نام ورزشگاه خود را به نام این اسطوره هلندی نامگذاری کرده در بارسلونا نیز ورزشگاه جدید سیوداد اسپورتیووا به همین نام خواهد بود .

 

دلیل دوم جشن هواداران بارسلونا از صعود آژاکس البته برای پیروزی 4-1 آنها در برنابئو بود که باعث شد رقیب ابدی بارسلونا نیز از این رقابت حذف شود .

 

دلیل سوم نیز این بود که کریستیانو رونالدو سال ها در رئال مادرید بازی میکرد و رقیب بارسلونا بود و از طرفی رونالدو رقیب اصلی مسی در جایزه توپ طلا محسوب میشد و حذف او خبر خوبی بود .

 

دلیخت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هدف اصلی خرید بارسلونا خواهد بود و او این حمایت نیوکمپ را از یاد نخواهد بُرد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.