پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریوالدو : مسی در توپ طلا هیچ رقیبی ندارد . ژست کوتینیو خوب نبود . برنده بازی بارسلونا و لیورپول ؟

کد خبر : 88904  |  زمان ارسال : جمعه 30 فروردین 1398
ریوالدو میگوید کوتینیو در آن لحظه احساسی تصمیم گرفت و عمل کرد

اختصاصی بارسا نیوز - ریوالدو با اسپورت مصاحبه کرد و در گفتگو با این روزنامه در مورد مسائل روز باشگاه بارسلونا صحبت کرد .

 

آیا بارسلونا را شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان میبینید ؟

بله قطعا آنها نامزد ( قهرمانی ) هستند . بارسلونا همیشه تیم مدعی در تمام مسابقات است . در لیگ قهرمانان امسال نیز تیم خیلی خوب بازی میکند . تمام تیم روز سه شنبه ( مقابل منچستریونایتد ) خوب بازی کردند . مسی همیشه گل میزند و تفاوت ها را میسازد .

 

پیشبینی شما از نیمه نهایی و فینال واندا چیست ؟

بازی با لیورپول سخت است اما فکر میکنم بارسلونا به فینال برسد .

 

نقاط قوت لیورپول چیست ؟

تمام تیم آنها . لیورپول تیمی است که در کار گروهی خوب است و خوب هم بازی میکند . در بارسلونا نیز همینطور است و شاید در مورد مسی زیاد صحبت میشود اما در هر بازی تمام تیم خوب کار میکند .

 

بارسلونا چگونه میتواند برابر لیورپول برنده شود ؟

فکر میکنم باید به همین شیوه کار کند . من فکر میکنم آنها خیلی خوب بازی میکنم و تیم یک سیستم دارد و یک سبک برای بازی کردن وجود دارد و این نباید تغییر کند . اگر بارسلونا خوب بازی کند قطعا هر رقیبی در مقابلش بازنده خواهد بود .

 

از بین آژاکس و تاتنهام کدام شانس فینال است ؟

بازی دشواری است و آژاکس خیلی خوب بازی میکند . آنها یوونتوس و رئال مادرید را حذف کرده اند .. بنابراین پیشبینی نیمه نهایی سخت است . من فقط میدانم و امیدوارم که بارسلونا به فینال برسد .

 

چقدر شانس برای 3 گانه بارسلونا قائل هستید ؟

آنها در نیمه نهایی ( لیگ قهرمانان ) و فینال کوپا هستند که باید مقابل والنسیا بازی کنند که دیدار سختی است . قهرمانی در لالیگا نیز عملا تصمیم گیری شده و آنها با چند بازی دیگر قهرمان میشوند . بارسلونا همه چیز را برای قهرمانی در 3 جام دارد .

 

فصل مسی را چگونه ارزیابی میکنید ؟ آیا احتمال دارد برنده توپ طلا 2019 شود ؟

به نظر من او امروز همه چیز را برای توپ طلا دارد . این را با توجه به گل ها و بازی های مهمی که در بارسلونا انجام داده میگویم . در این فصل هیچ بازیکنی مثل مسی وجود ندارد .

 

حالا در مورد بازیکن برزیلی از شما سوال دارم . روز سه شنبه کوتینیو یک گل زد و سپس حرکت کمی زشت انجام داد . نظر شما در مورد این ژست کوتینیو چه است ؟

کوتینیو بازیکنی است که من خیلی دوستش دارم و باید در بارسلونا موفق شود . او گل زیبایی به ثمر رساند اما ژست خوبی نگرفت . او گل زد و در آن لحظه به یاد انتقاداتی افتاد که مردم از او میکردند ... فکر میکنم اگر امروز بخواهید ( دوباره در آن موقعیت قرار بگیرد ) او دقیق تر ( واکنش متفاوت ) خواهد داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.