پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : لیورپول تیمی بزرگ با خط حمله قدرتمند است ; ژست کوتینیو اهمیتی ندارد

کد خبر : 88914  |  زمان ارسال : جمعه 30 فروردین 1398
پایان کنفرانس مطبوعاتی

شب همگی بخیر ! با کنفرانس مطبوعاتی ارنستو والورده پیش از بازی با رئال سوسیداد همراه ما باشید . این کنفرانس به صورت زنده گزارش شد .

 

بازی با لیورپول :

لیورپول حریف بزرگی است , خط حمله آنها چشمگیر است و سال گذشته نیز به فینال رسیدند و امسال دوباره در نیمه نهایی هستند و در لیگ جزیره نیز برای قهرمانی میجنگند . این بازی برای ما و برای آنها سخت است .

 

سوسیداد :

آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند اما چیزی که ما را به سمت پیروزی هدایت میکند این است که در حال حاضر ما نیاز به پیروزی داریم زیرا برای قهرمانی 9 امتیاز میخواهیم . ما اخیرا یک بازی بزرگ و دشوار در لیگ قهرمانان انجام داده ایم و زمانش رسیده که روی لیگ و کسب 3 امتیاز تمرکز کنیم .

 

کوتینیو :

با او صحبت نکرده ام . چیی که باعث شده من شگفت زده شوم گل زیبایی بود که به ثمر رساند . ( حرکت او بعد از گل ) فقط یک ژست بود و چیز خاصی نیست . ما چیزهای مهمتری برای فکر کردن داریم . مهم این است که ما از 1/4 نهایی عبور کردیم و به یک هدف مهم رسیدیم .

 

اومتیتی :

خواهیم دید که چگونه است . او در روزهای قبل در تمرین شرکت نکرده اما فکر میکنم امروز در تمرین حاضر میشود .

 

لالیگا :

ما عاشق کسب 9 امتیاز برای قهرمانی هستیم و ما در لحظات تعیین کننده ای هستیم و باید روی بازی فردا تمرکز کنیم . در لحظه ای هستیم که نباید شکست بخوریم و فردا یکی از بازی های کلیدی است .

 

الان وقت سرگیجه گرفتن و دچار خیالات شدن نیست . ما یک هدف مشخص داریم .

 

3 گانه :

فصل هنوز خوب است و ما هنوز میخواهیم آن را کامل کنیم . ما در لیگ با فاصله اول هستیم و در فینال کوپا با والنسیا بازی میکنیم و سپس خواهیم دید در نیمه نهایی چه میشود و به فینال ( چمپیونزلیگ ) میرسیم یا نه . فصل خوبی است و میخواهیم آن را محکم تر کنیم . رسیدن به 3 گانه اصلا ساده نیست و اگر ما آن را انجام دهیم چیز خوبی خواهد بود .

 

سوارز ( انتقادات به عملکردش در لیگ قهرمانان ) :

من فکر میکنم مردم ارتباط او با گل و کار او را به رسمیت میشناسند ( اشاره به اینکه سوارز شاید گل نزدند اما بازیکن تاثیرگذاری است ) .

 

والورده افزود :

ما میدانیم اکنون دیگر نوامبر یا فوریه نیست که حتی 1 بازی نیز اهمیت داشته باشد ( اشاره به اختلاف امتیاز در لالیگا ) اما در حال حاضر نیز باید سعی کنیم روی تمام بازی ها متمرکز شویم . پیروز شدن مهم است و بازیکنان آن را میدانند .

 

اکنون نیز اتلتیکو رقیب بزرگی است ( و فاصله قابل جبرانی دارد ) و ما باید فردا پیروز شویم تا به لحظه ای برسیم که با خودمان بگوییم : پیروزی در بازی فردا ما را قهرمان میکند . الان چنین لحظه ای فرا نرسیده است .

 

چینش ترکیب فردا :

نمیدانم . مطمئنا چینشی که به پیروزی منجر شود

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.