پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدال - کوتینیو : دو چهره متفاوت در نیوکمپ

کد خبر : 89002  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398
ویدال و کوتینیو وضعیت کاملا متفاوتی دارند

اختصاصی بارسا نیوز - ویدال و کوتینیو شرایط کاملا متفاوتی دارند.

 

طبق گزارش مارکا ، بارسلونا مکانی است که آرتورو ویدال و فیلیپ کوتینیو دو سرنوشت متفاوت داشته اند. مرد برزیلی به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاریخ باشگاه راهی بارسلونا شد او سخت تلاش میکند تا در ترکیب اصلی یک جایگاه ثابت داشته باشد در تیم کسی به توانایی های او شک ندارد اما کوتینیو نتوانسته ارزش های واقعی خود را در نیوکمپ نشان دهد.

 

بازیکن سابق اینتر میلان و لیورپول به نظر میرسد که مناسب بارسلونا نیست هر چند که والورده او را یک بازیکن مهم و کلیدی در تیمش میداند. فیلیپ در 48 بازی 11 گل به ثمر رسانده اما نتوانسته رضایت هواداران را بدست آورد. همه میدانند که آینده او در بارسلونا نا معلوم است.

 

 

ویدال در سن 31 سالگی از بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد. ابتدا در مورد علت جذب ویدال سوال های زیادی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند که سن او بالا است و اصلا مناسب سبک بارسلونا نیست اما حالا همه چیز تغییر کرده است. مرد شیلیایی حالا در بارسلونا به نماد فداکاری ، مبارزه ، تبدیل شده و در کار های دفاعی بسیار به هم تیمی هایش کمک کند و قلب تمام بارسایی ها را مال خود کرده است.

 

ویدال و کوتینیو دو بازیکن در سطح جهانی هستند که هر کدام ابتدا نظارت متفاوتی راهی بارسلونا شدند. در هر صورت آرتورو این بازی را برده اما کوتینیو نیز زمان بیشتری میخواهد تا با تیم هماهنگ شود مرد برزیلی تنها 26 سال سن دارد و قراردادش تا سال 2023 اعتبار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.