پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مالکوم: پیشنهاد رم را نپذیرفته بودم؛ نیمار از خانواده فراموش نشدنی اش در بارسلونا به من گفت

کد خبر : 89070  |  زمان ارسال : جمعه 6 اردیبهشت 1398

اختصاصی بارسانیوز - مالکوم وینگر برزیلی بارسلونا در مصاحبه با کانال برزیلی Esporte Interativo درخصوص موضوعات مختلفی از بارسلونا صحبت کرد که یکی از شخصیت های ان لیونل مسی بود که به ستایش از او پرداخت.

 

مالکوم درخصوص مسی گفت:

مسی در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن پس از پله است، قبلا چنین تفکری نداشتم اما حالا که در کنارش هستم می بینم که دارد چگونه روز به روز کار می کند. او همیشه با کارهایش در حال شگفت زده کردن من است. او قابل پیشبینی نیست. من روزی را که مسی گل من در لیگ قهرمانان را تشویق کرد فراموش نخواهم کرد.

 

مسی یا رونالدو؟

رونالدو یکی از بهترین ها است اما مسی خیلی بهتر است. من رونالدو را مثل مسی هر روز در بهترین فرمش نمی بینم. مسی ذاتی تر از رونالدو است که می تواند طی دو دقیقه سرنوشت بازی را عوض کند.

 

مالکوم اگرچه در نخستین فصل خود در بارسلونا فرصت زیادی به دست نیاورده ولی با این حال از شرایط راضی است و جوردی آلبا را شوخ ترین هم تیمی خود در کنار پیکه و ویدال نامیدو گفت:

جوردی آلبا خیلی فان است. من با او راحت تر هستم. یکدیگر را بهتر می شناسیم و در اینجا در بارسلونا اوضاع مثل یک خانواده است. این یکی از چیزهایی است که نیمار هرگز فراموشش نمی کند که این را قبلا درخصوص تجربه بودنش در بارسلونا به من گفته بود. او به من گفت کهبارسلونا مثل یک خانواده است و هرگز خانواده اش در اینجا را فراموش نخواهد کرد. به من توصیه کرد که از این مزیت استفاده کنم. او از توانایی های من باخبر بود و مطمئن است که مثل بقیه برزیلی ها در اینجا موفق خواهم شد.

 

رد پیشنهاد رم؟

من هرگز پیشنهاد رم را قبول نکرده بودم. اما نمایندگان من پاسخ مثبت را به رم داده بودند. لحظه شنیدن خبر انتقال به رم خوشحال شدم اما وقتی پیشنهاد بارسلونا را دیدم دیگر با تحقق رویایم مواجه شدمف رویایی که از بچگی در سر داشتم. رم نیز یک رویاست اما می توانستیم بعدا هم به رم بروم و ترجیح دادم که در بارسلونا به تکامل خود ادامه دهم. در ست است کم بازی می کنم اما هر روز در حال یادگیری هستم.

 

نیمار

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.