پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دفاع سوارز از کوتینیو در برابر انتقادات : بزرگنمایی نکنید . حمایت کنید

کد خبر : 89084  |  زمان ارسال : شنبه 7 اردیبهشت 1398
سوارز معتقد است که طرفداران باید به بازیکنان اعتماد و کمتر انتقاد کنند !

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس سوارز از هواداران بارسلونا خواست تا به جای انتقاد مداوم از کوتینیو از او حمایت کنند و در کنار فیلیپه باشند .

 

او گفت :

در بارسلونا مدام از بازیکنان انتقاد میشود و شما باید قدرت ذهنی برای غلبه بر لحظات بد را داشته باشید .

 

فیلیپه دوست من است , او جوان است و من سعی میکنم راهنمایی اش کنم . در لیورپول او خودش را ثابت کرده است . برای من سخت بود و به او نیز گفتم همینطور است ( شرایط سخت بازی در بارسلونا را برای فیلیپه قبل از پیوستنش به نیوکمپ به او توضیح دادم ). شما باید انتقادات را بپذیرید اما مهمترین چیز این است که او ( در بارسلونا ) راحت , خوشحال و مورد اعتماد همیشگی هم تیمی هایش است و مربی نیز به او اعتماد دارد .

 

بزرگنمایی میشود :

بازیکنان در کانون توجه هستند . کوچکترین کاری که ( بازیکنان ) انجام میدهند - کوچکترین کارهایشان - مثل کاری که کوتینیو کرد ( اشاره به ژست گل در بازی با منچستر ) - را خیلی بزرگ میکنند .

 

او افزود :

اگر طرفداران میخواهند یک بازیکن کارش را به انجام برساند باید در کنار او باشند و از او حمایت کنند زیرا بازیکنان در زمین بازی میکنند . وقتی او توپ را از دست میدهد صدای ززززززززیییییی میشوند . او صداهایی میشنود که او را تحت تاثیر قرار میدهند و او ( کوتینیو ) با خودش فکر میکند " اوه , اگر توپ دیگری را از دست دهم دوباره طرفداران ( شروع به سوت زدن میکنند ) " . نباید اینطور باشد بلکه باید طرفداران از بازیکنان ما حمایت کنند . اگر آنها میخواهند ما قهرمان چمپیونزلیگ شویم باید در کنار بازیکنان باشند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.