پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ: انتظار ندارم که در بارسلونا فیکس باشم !

کد خبر : 89130  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
به دنبال پیشرفت

اختصاصی بارسانیوز - فرنکی دی یانگ خرید 86 میلیونی بارسلونا که از تابستان پیراهن آبی اناری را برتن خواهد کرد در جدیدترین اظهارنظر خود از پذیرش احتمال نیمکت نشینی در شروع کار خود در باشگاه جدیدش حرف زد و اینکه انتظار ندارد از همان ابتدا فیکس ترکیب باشد.

 

فرنکی دی یانگ که هم اکنون به عنوان یکی از بزرگ ترین هافبک های اروپا به همراه آزاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حذف رئال مادرید و یوونتوس حضور دارد، دغدغه فکر هواداران بارسلونا برای فصل آینده درخصوص شرط حضور او در ترکیب ثابت را از بین برد و در این خصوص گفت:

انتظار ندارم که در بارسلونا فیکس باشم. با اشتیاق فراوانی به بارسلونا خواهم رفت، با امید به کسب جایگاهی ثابت در ترکیب بارسلونا. 

 

فرنکی دی یانگ برای پیوستن به بارسلونا مبلغ بیشتر پاری سن ژرمن با تضمین حضور در ترکیب اصلی را رد کرده بود.

 

دی یانگ درخصوص اماده شدن جهت زندگی در بارسلونا نیز گفت:

دارم همه چیزم در آژاکس را ترک می کنم جایی که از هر لحظه اش لذت می برم و از این بابت ناراحتم اما از طرفی بابت پیوستن به بارسلونا نیز خوشحالم. می خواهم با آژاکس قهرمان اروپا شوم و همین طور با هلند قهرمان جام جهانی هرچند که در این لحظه کار دشواری است.

 

من هنوز موفق به پیدا کردن خانه ای در بارسلونا نشدم و نامزدم هر ازگاهی به بارسلونا می رود. ایده مشخصی نداریم اما تا کنون چیزی پیدا نکرده ایم. همچنین در حال یادگرفتن زبان اسپانیایی هستم و به کلاس می روم. در حال حاضر یادگیری کاتالونیایی برایم بهتر است اما می خواهم اسپانیایی یاد بگیرم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.