پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سخت گیری بارسلونا در راه خروج سیلسن

کد خبر : 89145  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
بارسلونا به هر قیمتی اجازه خروج نخواهد داد

اختصاصی بارسانیوز - پس از اینکه یاسپر سیلسن دروازبان هلندی نیمکت نشین بارسلونا اعلام کرد که می خواهد برای به دست اوردن فرصت بازی بیشتر در انتهای فصل بارسلونا را ترک کند اما باشگاه حاضر به فروش او به هر قیمتی نیست و پیشنهادات رسیده برای او را در سطح کیفیت و ارزش واقعی اش نمی بیند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا حاضر نیست یاسپر سیلسن را با مبلغی کمتر از 25 میلیون یورو به فروش برساند دروازبان 30 ساله ای که در طی 3 فصل حضور در بارسلونا تنها 28 بار بازی کرده است.

 

در شرایطی که درخواست خروج یاسپر سیلسن برای هواداران تعجب برانگیز بود اما مدیران باشگاه از این تصمیم سیلسن باخبر بودند چون احتمال خروج او در تابستان قبل وجود داشت و حتی رابرت فرناندز در انتهای فصل قبل به دنبال جلایگزین کردن او بود و روی کاستلز دروازبان بلژیکی وولفسبورگ دست گذاشته بود.

 

در حال حاضر مدیران باشگاه می دانند که جایگزینی برای تراشتگن بهتر از سیسلن پیدا نخواهند کرد و از سوی دیگر هیچ یک از پیشنهادات رسیده به دست باشگاه برای سیلسن ارزش او را برآورده نمی کند. 

 

بنابراین علی رغم بند آزادسازی 60 میلیون یورویی، در راستای احترام به سیلسن بابت درخواست خروجف باشگاه حداقل 25 میلیون یورو برای او می خواهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.