پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس راکیتیچ : لیورپول باید نگران باشد نه ما . کلوپ فشار را از روی تیمش برداشت

کد خبر : 89149  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
پایان کنفرانس مطبوعاتی راکیتیچ

بعداظهر شما بخیر . در ادامه با کنفرانس راکیتیچ که به صورت زنده توسط ما پوشش داده شد همراه باشید . به امید موفقیت تیم در بازی فردا

 

بازی با لیورپول :

ما میتوانیم در نیمه نهایی ( لیگ قهرمانان ) بازی کنیم و در آخرین بازی نیز قهرمان لیگ شدیم و به همین دلیل ما خوشحال و با اعتماد به نفس هستیم .

 

ما همیشه میتوانیم بهبود یابیم . ما مشتاقانه منظر هستیم و میخواهیم از این لحظات لذت ببریم .

 

بدنبال 3 گانه :

ما میخواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم . فصل خوب یا بد , خواهیم دید . وضعیت فعلی ما اعتماد به نفس زیادی ایجاد میکند و میخواهیم همه چیز را کسب کنیم و فصل کاملی داشته باشیم .

 

قول مسی برای قهرمانی :

وقتی کاپیتان ما چیز بگوید همه ما دنبال راه او خواهیم رفت . بارسلونا در سال های اخیر خوب کار کرده است . شما به لئو نگاه کنید که از 15 فصل موفق شده 10 بار قهرمان لیگ شود . اما همچنین ببینید که چطور کوپا دل ری را نیز برده است . اگر مسی برای پیروزی در تمام بازی ها مشتاق باشد ما چه کاری میتوانیم انجام دهیم ؟ اینکه میتوانیم دنباله رو بهترین بازیکن جهان باشیم 1 امتیاز است .

 

صحبت های کلوپ :

کلوپ میخواهد فشار را از روی تیم خودش بردارد . من به حرف های او ( که گفت نیوکمپ معبد فوتبال نیست ) احترام میگذارم اما بازی در نیوکمپ متفاوت است و بسیار خاص است . مهم نیست که اسم آن را معبد بنامیم یا نه , در هر صورت برای من هر بازی در این ورزشگاه فوق العاده است .

 

برابر لیورپول باید خودمان باشیم :

ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و مهم این است که گل بزنیم . نباید به بازی برگشت فکر کنیم و تنها تمرکز ما باید روی بازی فردا باشد . ما باید بازی خودمان را انجام دهیم , یک بازی 100درصد !

 

مسی نگرانی ندارد :

به نظر من مسی 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد و فردا استرس نخواهد داشت . مسی به جلو حرکت میکند و ما دنبال او خواهیم رفت . ما بسیار آماده هستیم و میدانیم باید چه کاری برای رسیدن به فینال مادرید انجام دهیم . در سال های اخیر بهترین تیم ها قهرمان نشده اند اما باید از تجربه این سال ها یاد گرفت و ما اشتیاق فراوانی داریم .

سوارز و کوتینیو مقابل تیم سابق خود :

هر بازیکنی احساس متفاوتی خواهد داشت . من درک میکنم که سوارز و کوتینیو سال های زیادی در لیورپول بوده اند و برای آنها بازی خاصی است اما مهم این است که آنها فردا با بارسلونا لذت میبرند .

 

باید گل بزنیم :

همیشه بردن بهتر است . امیدوارم که ما 5 گل بزنیم و آنها هیچ گلی نزنند . ما باید متحد باشیم . گلزنی یک سناریو کامل است و گل نزدن اصلا مناسب نیست .

 

احساس ایوان در این لحظه :

من احساس میکنم از همیشه بهتر هستم . من در لحظه ای مهم در دوران حرفه ای خود قرار دارم . من در جام جهانی تجربه موفقی داشتم و به تیم کمک کردم . من امروز بهبود زیادی داشته ام و میخواهم به کار خودم بدون توقف ادامه دهم .

 

لیورپول باید نگران باشد نه ما :

اول از همه بگویم که هر تیم روش بازی خودش را دارد . بازی مقابل ما نیاز به روش های متفاوتی دارد . تیم ما میداند چه میخواهد و همه به خوبی میدانیم چگونه باید در بازی شرکت کنیم . ما باید بازی عالی در برابر یک تیم بزرگ انجام دهیم و ترجیح میدهم که که در مورد روش های ما صحبت شود و لیورپول تیمی است که باید نگران چگونگی توقف ما باشد .

 

تمدید قرارداد :

من امیدوارم که در بارسلونا بمانم . در این رابطه باید با ایجنت من صحبت کنید . من قبلا با رئیس صحبت کرده ام . 3 سال دیگر قرارداد دارم و از هر لحظه لذت میبرم و برای من جایی بهتر از اینجا نیست .

 

فن دایک :

فن دایک فصل خوبی دارد و یکی از بهترین هاست . او مورد احترام زیادی است و میدانیم که دفاع لیورپول قدرتمند است و فضای زیادی به رقیبان نمیدهد . امیدواریم که فردا مشکلات زیادی داشته باشند .

 

نتیجه خوب چیست :

اگر فردا نتیجه خوبی کسب کنیم یعنی انجام بازی اول در خانه اتفاق خوبی بوده است و اگر نتیجه خوب نباشد یعنی هیچ . در خانه یا خارج از خانه اهمیتی ندارد , ما باید از بازی لذت ببریم و گل های زیادی به ثمر برسانیم و نگذاریم آنها گل بزنند . ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم .

 

آرتور ملو و آرتورو ویدال :

این بازیکنان همیشه خوشحال هستند و وجودشان برای تیم خوب است و ما از داشتن آنها لذت میبریم . آنها بازیکنانی با سطح متفاوتی هستند . تجربه ویدال و کیفیت آرتور برای ما مهم است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.