پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بررسی ترکیب بارسلونا در آنفیلد مقابل لیورپول : سیستم 442 با ویدال و بدون کوتینیو !

کد خبر : 89305  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا باید بهترین ترکیب را برای بازی برگشت در آنفیلد انتخاب کند .

 

ترکیب

به نظر میرسد والورده در بازی برگشت از سیستم 4-4-2 استفاده میکند که هم انعطاف پذیری بیشتری دارد و هم اینکه به رویکرد دفاعی تیم مقابل لیورپول کمک میکند . بارسلونا در نیوکمپ 3 گل زده است و در آنفید احتمال اینکه لیورپول دروازه بارسلونا را باز کند وجود دارد . بنابراین تقویت وینگ ها با افزودن بازیکن ضروری است .

 

والورده قبلا برابر چندین رقیب سرسخت چنین ترفندی را اجرا کرده است که میتوان به بازی های این فصل برابر بتیس ( 4-1 ) , رئال مادرید ( 3-0 ) اشاره کرد . ارنستو همچنین در جریان بازی های این فصل مقابل منچستریونایتد (1-0 ) و لیورپول (3-0 ) از ورژن 2017/18 خود نیز استفاده کرد .

 

سیستم 4-4-2 به بارسلونا اجازه میدهد تا کناره ها با 2 بازیکن در هر طرف تقویت شود . افزایش تراکم وینگ ها برابر لیورپول بسیار حیاتی خواهد بود زیرا انتظار میرود الکساندر آرنولد و جو گومز در ترکیب شروع کلوپ باشند و محمد صلاح نیز به احتمال زیاد بازی میکند .

 

هافبک چپ

سمدو و روبرتو برای سمت راست یک روش اثبات شده هستند اما سوال در مورد جناح دیگر مقابل لیورپول است . همانطور که گفته شد آرنولد و صلاح در سمت آلبا و همکارش فشار زیادی خواهند آورد . بنابراین منطقی است که مانند 30 دقیقه آخر بازی رفت با لیورپول که سمدو جایگزین کوتینیو شد و روبرتو یک خط بالاتر رفت و ویدال نیز به کمک آلبا در سمت چپ رفت , تکرار شود . بنابراین هافبک شیلیایی که به جنگجو بودن و روحیه مبارزه معروف است میتواند عنصر مهمی در شرایط سخت آنفیلد باشد .

 

تعویض ها

اگر بارسلونا به حفظ توپ بیشتر و کاهش سرعت بازی نیاز داشته باشد ممکن است کوتینیو یا آرتور برای نیمه دوم به زمین بیایند . البته بارسلونا نمیخواهد دست از حمله بکشد و اگر فضایی باز شود از آن استفاده خواهند کرد . با این حال عاقلانه تر این است که با حفظ توپ و کشتن بازی باعث خستگی بازیکنان رقیب شد .

 

در پایان باید اشاره کرد که مالکوم قطعا یک گزینه برای تعویض است زیرا میتواند شانس پیروزی بارسلونا را بیشتر کند . متاسفانه دمبله مصدوم شده و به این بازی نمیرسد . به همین دلیل احتمالا به مالکوم برابر لیورپول نیز فرصت داده خواهد شد .

 

ترکیب احتمالی مقابل لیورپول در برگشت
ترکیب : 4-4-2
سرمربی : ارنستو والورده
سوارز
9
   
مسی
10
 
ویدال
22
 
بوسکتس
5
راکیتیچ
4
روبرتو
20
 
آلبا
18
 
لنگله
15
پیکه
3
سمدو
2
 
تراشتگن
1
طراحی شده توسط بارسا نیوز - www.barcanews.org
   نیمکت
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.