پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیخت پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد را رد کرد

کد خبر : 89369  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
دلیخت هیچ علاقه ای برای پیوستن به شیاطین سرخ ندارد .

اختصاصی بارسا نیوز - ماتیاس دلیخت کاپیتان 19 ساله آژاکس که یکی از دلایل اصلی رقابت این تیم برای 3گانه محسوب میشود مورد علاقه باشگاه های زیادی است . با توجه به به سبک او و مهارت ها او با توپ , بارسلونا به ماتیاس به عنوان جانشین پیکه فکر میکند .

 

در همین حال از انگلستان خبر میرسد که شانس بارسلونا برای جذب دلیخت بیشتر شده است زیرا به گفته دیلی استار , دلیخت پیشنهاد 70 میلیون یورویی منچستریونایتد را رد کرده است . بنابراین حداقل بارسلونا از حالا یک رقیب کمتر دارد .

 

همچنین این گزارش اشاره کرده است که بارسلونا با مینو رایولا ایجنت دلیخت درباره انتقال این بازیکن گفتگو کرده است . با این حال مذاکرات انتقال دلیخت به تعویق افتاده زیرا ماتیاس باید روی بازی با تاتنهام تمرکز کند .

 

همچنین در گزارش آمده است که قیمت ماتیاس افزایش داشته و مینو رایولا نیز بدنبال بهبود پورسانت خود از قرارداد است و همچنین برای دلیخت نیز پاداش بیشتری میخواهد . ممکن است بارسلونا این شروط را قبول نکند زیرا باشگاه کاتالان همین حالا نیز بالاترین سطح دستمزد را در اروپا به بازیکنان خود پرداخت میکند .

 

بارسلونا تنها نیست و بایرن مونیخ , یوونتوس و پاری سن ژرمن نیز به کاپیتان هلندی علاقه مند هستند و تمام این باشگاه ها توانایی پرداخت 80 میلیون یورو و پرداخت پاداش به رایولا برای کسب رضایت این ایجنت جنجالی را هم دارند .

 

حتی برخلاف بارسلونا , مشتریان دیگر دلیخت حضور این بازیکن را در ترکیب تیم خود تضمین میکنند . البته دلیخت بارها گفته که بازی در بارسلونا رویای او است اما زمان انتخاب او بدنبال دقایق بازی خواهد بود .

 

با این حال آنطور که رسانه ها در هلند و کاتالونیا مدعی شده اند دلیخت با انتقالی حدودا 65 الی 70 میلیون یورویی به بارسلونا ملحق میشود و این انتقال در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.