پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : 5 اشتباه مرگ بار والورده در آنفیلد

کد خبر : 89405  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398
اشتباه هاتی که رویای یک فصل را نابود کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - پرونده اروپایی بارسلونا بسته شد.

 

طبق گزارش مارکا ، شب گذشته بارسلونا با 4 گل در مقابل لیورپول شکست خورد تا اتفاق سال گذشته رخ بدهد و از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کنار بود. با تجزیه و تحلیل این دیدار میشود فهمید که اشتباهات سرمربی نقش زیادی در شکست بلوگرانا داشته است.

 

1- استفاده از ترکیب مشابه همچون بازی رفت

پیروزی 0-3 بارسلونا در نیوکمپ باعث گمراهی همه شده بود اما واقعیت ماجرا این است که لیورپول در نیوکمپ نیز بارسلونا را اذیت کرد و درخشش مسی ، تراشتگن و آرتورو ویدال باعث شد بارسلونا پیروزی پر گلی بدست آورد.

 

 

2- شانس های دوباره به کوتینیو

درست است که دمبله به علت مصدومیت در دسترس نبود و مالکوم نیز به نظر نمیرسد در ترکیب قرار بگیرد. اما کوتینیو در دیدار های اخیر تیم عملکرد و سطح بسیار پایینی داشته اما با این وجود او مورد اعتماد سرمربی بوده و همچنان فیکس است.

 

 

3- تعویض هایی که تغییر نمیکنند

در دیدار شب گذشته بار دیگر شاهد تعویض های تکراری و بدون تاثیر از جانب والورده بودیم. در آنفیلد بار دیگر نلسون سمدو به جای کوتینیو وارد زمین مسابقه شد این در حالی بود که بازیکنانی چون مالکوم و آرتور ملو در دقایق پایانی راهی زمین بازی شدند.

 

4- تاخیر در زمان ورود آرتور به زمین

هافبک برزیلی بازیکنی است که قدرت بالایی برای حفظ توپ دارد دقیقا همان چیزی که بارسلونا در نیمه دوم به آن نیاز داشت. در نیمه دوم بازی بارسلونا توپ و میدان را از دست داده بود و انتظار میرفت که آرتور در همان ابتدا وارد زمین مسابقه شود اما این تعویض در دقیقه 74 انجام شد. آرتور ملو بازیکن خوب و قابل اعتمادی است و قطعا میتوانست در حفظ توپ به تیم کمک زیادی کند.

 

 

5- آرتورو ویدال قربانی همیشگی

در دقیقه 74 والورده شهامت این را پیدا کرد که آرتور ملو را وارد زمین مسابقه کند. اما همانند گذشته آرتورو را از بازی حذف کرد بازیکنی که بسیار مهم و تاثیر گذار کار کرده بود او بازیکنی بود که در صحنه های زیادی از بازیکنان لیورپول توپ گیری کرد اما با وجود عملکرد خوب تعویض شد. در دیدار رفت نیوکمپ ویدال از عناصر مهم کسب پیروزی بود او در حالی تعویض شد که بازی هنوز برای بارسلونا تمام نشده بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.