سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 گاو مقدس در مسیر خروج !

کد خبر : 89433  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398
3 وزنه سنگین در مسیر خروج ؟گزارشی از اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - اتفاق آنفید برای برخی از بازیکنان وضعیت دشواری ایجاد کرده است و حتی آینده برخی از گاوهای مقدس نیز زیر سوال است .

 

کوتینیو

روشن ترین مورد کوتینیو است که بسیار سطح پایین تر از آنچه انتظار میرفت عمل کرده و با این وجود والورده روی بازی دادن به او اصرار داشت زیرا مربی معقتد بود که کوتینیو واکنش نشان میدهد و به روزهای اوج برمیگردد .

 

مربی در بدترین لحظات نیز به کوتینیو اعتماد کرد و امیدوار بود بالاخره نسخه خوب او را ببیند اما اینطور نشد و این درحالیست که فیلیپه گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه است .

 


راکیتیچ

مورد پیچیده تر راکیتیچ است که بازیکن اصلی در برنامه های والورده محسوب میشود و قبلا گفته تصمیمی برای خروج ندارد . با این حال باشگاه فرصت زیادی ندارد زیرا احتمالا این آخرین فصلی است که راکیتیچ در بازار خریدار دارد .

 

از طرفی خرید فرنکی دی یانگ نیز این احساس را به وجود آورده که بارسلونا باید راکیتیچ را به قیمت خوبی به فروش برساند .

 


اومتیتی

سومین بازیکن اومتیتی است . او عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشت تا اینکه از ناحیه زانو مصدوم شد . از طرفی او به حرف باشگاه در مورد دریافت خدمات پزشکی بارسلونا گوش نکرد و خودش تصمیم گرفت . باشگاه میداند که اومتیتی در سال های آینده باز هم دچار مصدومیت میشود زیرا او باید تحت عمل جراحی قرار میگرفت .

 

ظاهرا عملکرد خوب لنگله یکی از بهترین اخبار فصل است که باعث شده آینده اومتیتی نیز پیچیده شود .

 

از طرفی چون معمولا در لیست 3 مدافع مرکزی قرار میگیرند اگر الگو به این صورت باشد یعنی " اومتیتی , لنگله , پیکه و دلیخت " چندان جالب نخواهد بود .

 

در همین حال اسپورت در گزارش خود آورد که احتمال خروج رافینیا , سیلسن و مالکوم نیز در تابستان وجود دارد زیرا آنها میخواهند به صورت منظم بازی کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.