پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا ٬ اینتر ؛ در انتظار تایید راکیتیچ

کد خبر : 89457  |  زمان ارسال : جمعه 20 اردیبهشت 1398
ایوان راکیتیچ در پایان فصل از بارسلونا می رود

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا پس از افتضاح آنفیلد در پی تغییراتی اساسی در باشگاه است .  این تغییرات شامل  ٬ اخراج والورده و اجازه خروج به چند بازیکن می شود .

یکی از بازیکن هایی که در آستانه خروج از بارسا قرار دارد ٬ ایوان راکیتیچ است که در بازی با لیورپول عملکرد بسیار بدی داشت  و پس از بازی نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خشم هواداران بارسلونا را برانگیخت.

مدیران بارسا معتقدند که با خروج راکیتیچ ٬ خط هافبک بارسا جوانتر می شود و همچنین بخشی از مبلغ انتقال دی لیخت و گریزمان تامین می شود. 

 

باشگاه ایتالیایی به دنبال تقویت خط هافبک خود است و به شدت خواهان خرید دو ستاره کروات بارسا و رئال است . اینتر در زمستان گذشته در آستانه خرید مودریچ قرار داشت که در نهایت این انتقال منتفی شد . اکنون اینتر خواهان خرید مودریچ و راکیتیچ است و حاضر است برای راکیتیچ مبلغی ۶۰ میلیون یورویی را بپردازد .

 

 

یکی از اصلیترین مخالفان این انتقال ارنستو والورده است که علاقه بیش از حدی به بازیکن کروات دارد . البته آینده خود والورده نیز در بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان در پایان فصل و پس از فینال کوپا دل ری از بارسلونا می رود .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.