پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : خروجی های بارسلونا در بازار تابستانی

کد خبر : 89484  |  زمان ارسال : شنبه 21 اردیبهشت 1398
چند بازیکن باشگاه را ترک خواهند کرد

اختصاصی بارسا نیوز - مالکوم برزیلی قربانی میشود.

 

طبق گزارش اسپورت ، شکست در آنفیلد باعث خروج بازیکنان زیادی میشود. بارسلونا میخواهد با فروش برخی از بازیکنان خود روی جذب بازیکنان سطح بالا سرمایه گذاری کند و به نظر میرسد پروژه جدیدی در باشگاه در حال کلید خوردن است و برخی نیز قربانی تصمیم های والورده میشوند.

 

مالکوم

 

بازیکن برزیلی زیر نظر والورده فصل بدی را سپری کرده چرا که سرمربی تیم به این ستاره جوان اعتمادی نداشته است. بارسلونا حاضر است با مبلغ 40 میلیون یورو وی را به فروش برساند در لیگ ایتالیا چند تیم خواهان جذب وی هستند و البته از لیگ برتر نیز پیشنهاد هایی دارد. مالکوم به عنوان پدیده لیگ فرانسه راهی بارسلونا شد اما حالا به نظر میرسد بارسلونا به بهترین پیشنهاد گوش میدهد.

 

یاسپر سیلسن

 

سیلسن در حال حاضر گزینه های خوبی برای خروج دارد. فینال کوپا دل ری آخرین حضور سیلسن در بارسلونا خواهد بود. بازیکن هلندی از انگلیس و ایتالیا پیشنهاد هایی دارد هر چند که رسانه ها اخیرا از علاقه باشگاه های بنفیکا و پورتو نسبت به جذب وی خبر داده اند. سیلسن میخواهد در باشگاهی باشد که سنگربان شماره یک تیمش باشد و بارسلونا برای فروشش 30 میلیون یورو میخواهد.

 

دنیس و رافینیا

 

وضعیت برای این دو بازیکن مقداری متفاوت است. هر دو بازیکن خوشحال میشوند که در بارسلونا ادامه دهند اما آن ها برای بدست آوردن فرصت بازی باید باشگاه جدیدی را انتخاب کنند. قرارداد رافینیا در 2020 به پایان میرسد هنگامی که این بازیکن در حال بدست آوردن اعتماد والورده بود با یک مصدومیت شدید مواجه شد. در تابستان رئال بتیس خواهان جذب بازیکن بود اما بارسلونا برای فروش وی 30 میلیون یورو طلب کرده بود که مورد توجه باشگاه نبود.

 

دنیس سوارز در زمستان به صورت قرضی راهی آرسنال شد اما مصدومیت نیز فرصت خودنمایی بیشتر به بازیکن نداد تا شانسش را برای دائمی کردن این انتقال افزایش دهد. بارسلونا امیدوار است که بتواند رافینیا را با 15 و دنیس را با 10 میلیون یورو به فروش برساند.

 

خروجی های رایگان

 

ورمالن در پایان فصل قراردادش به پایان میرسد و میتواند رایگان باشگاه را ترک کند. بواتنگ و جیسون موریو نیز به باشگاه های سابق خود منتقل خواهند شد. آردا توران نیز به فعالیتش در باشگاه ترکیه ای ادامه میدهد و باشگاه با پرداخت 4 میلیون کوکوریا را بار دیگر جذب میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.