پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک منبع معتبر : 2 مربی هلندی گزینه جایگزین والورده در بارسلونا

کد خبر : 89572  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
ارنستو والورده شاید در پایان فصل از بارسلونا برود . مدافع سابق بارسلونا گزینه هدایت تیم در فصل آینده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش  اونینگ استاندارد , بارسلونا به اریک تن هاک و رونالد کومان به عنوان دو نامزد جایگزین والورده فکر میکند . هنوز تصمیمی در خصوص آینده سرمربی اسپانیایی بارسلونا گرفته نشده است اما احتمال زیادی وجود دارد که والورده پس از شکست زشت مقابل لیورپول در پایان فصل جدا شود .

 

رونالد کومان

 

بن هیوارد گزارش داده است که بارسلونا میخواهد مربی را که با ساختار درونی باشگاه آشنایی دارد را انتخاب کند . ژاوی هرناندز گزینه عالی است اما او نیاز به تجربه دارد . بنابراین کومان گزینه دلخواه است زیرا 6 فصل در نیوکمپ بوده و چندین سال نیز مربیگری میکند .

 

در همین حال بارسلونا به تن هاگ سرمربی آژاکس به خاطر سبک و موفقیت های اخیرش در اروپا به عنوان گزینه دیگری فکر میکند . او نیز مانند کومان هلندی است . تن هاگ چیزهای مشترک زیادی با گواردیولا دارد و در واقع سبک پپ را دنبال میکند .

 

تن هاگ

 

علاوه بر این کومان و تن هاگ با فرنکی دی یونگ و ماتیاس دلیخت نیز بسیار خوب هستند زیرا یکی مربی باشگاهی این 2 بازیکن است و دیگری در رده ملی با تیم ملی هلند با آنها کار کرده است . بارسلونا دی یونگ را خریداری کرده اما دلیخت نه با این حال انتظار میرود که انتقال مدافع جوان نیز به زودی انجام شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.