سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی گزینه های خروجی بارسلونا

کد خبر : 89587  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398
بارسلونا دست به یک خانه تکانی بزرگ خواهد زد.

اختصاصی بارسا نیوز-پس از شکست سنگین بارسلونا برابر لیورپول آینده بسیاری از بازیکنان از جمله سرمربی تیم نامشخص است،میخواهیم به بررسی گزینه های احتمالی خروجی خواهیم پرداخت:

سیلسن:احتمال خروج او در تابستان بسیار بالاست،او میخواهد بیشتر بازی کند ولی در بارسلونا فرصت بازی کردن زیادی نیست،باشگاه میخواهد حدود 30 میلیون او را به فروش برساندو جایگزین احتمالی او از لاماسا است.

 

اومتیتی: او در بارسلونا عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشت ولی هنگامی که از ناحیه زانو مصدوم شد به حرف پزشکان گوش نکرد و زانوی خود را جراحی نکرد،در باشگاه ترس از مصدومیت دوباره این بازیکن دارند و همچنین با بازی های خوب لنگلت و جذب احتمالی دلیخت نگرانی بابت جدایی او وجود ندارد.

 

کوتینیو:او سطح پایین تر از آنچه انتظار میرفت بازی کرده،والورده هم هرچه به او بازی داد اما او به فرم خوب خودش باز نگشت،این در حالیست که او گرانترین خرید تاریخ باشگاه است،از پاریس سنت ژمن،چلسی و منچستر یونایتد از مقاصد احتمالی او نام برده میشود.

 

دنیس سوارز:او باید تابستان بارسلونا را ترک کند،او نتوانست ارزشهایش را در بارسلونا اثبات کند،احتمال انتقال او به ویارئال و چلسی بیش از سایر تیم هاست.

 

رافینیا:این بازیکن برزیلی و با استعداد بارسلونا احتمال خروج او در تابستان وجود دارد،او بازیکنی است زیاد مصدوم میشود همچنین خواهان بازی بیشتر است که این امر در بارسلونا محقق نمیشود،احتمال انتقال او به بتیس،سلتاویگو و سوسیداد وجود دارد.

 

آندره گومز:او در والنسیا عملکرد موفقی از خود نشان داد اما در بارسلونا هرگز موفق نبود،این فصل در اورتون توانست بار دیگر ارزشهایش را اثبات کند،تاتنهام و اورتون خواهان جذب این بازیکن هستند.

 

راکیتیچ:خروج او به والورده بستگی دارد،اگر والورده در بارسلونا ادامه بدهد احتمال ماندن او در تیم وجود دارد البته احتمال خروج او در کل بیشتر است،از منچستر یونایتد و اینتر به عنوان مقاصد احتممالی او نام برده میشود.

 

مالکوم:او زیر نظر والورده عملکرد بسیار بدی از خود به جای گذاشت و خود مربی هم اعتقادی به این بازیکن نداشت،بارسلونا میخواهد او را به قیمت 40 میلیون به فروش برساند.

 

خروجی های رایگان:با اتمام فصل بواتنگ و موریو به تیم های قبلیشان برخواهند گشت،قرارداد ورمالن،آردا توران و داگلاس پریرا هم تمدید نخواهد شد.

 

والورده:احتمال خروج او پس از دومین سال ناکامی پیاپی وجود دارد،البته باشگاه اعلام تصمیم گیری را به بعد فینال کوپا انداخته و بعد از فینال کوپا همه چیز اعلام میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.