پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان : عملیات شستن تصویر !

کد خبر : 89672  |  زمان ارسال : جمعه 27 اردیبهشت 1398
گریزمان میخواهد برای آمدن به نیوکمپ ابتدا ذهنیت هواداران بارسلونا را تغییر دهد زیرا آنها هنوز از رفتار این بازیکن ناراحت هستند

اختصاصی بارسا نیوز - اگر گریزمان میخواهد به بارسلونا برود کار آسانی ندارد زیرا باید بتواند هیئت مدیره , بازیکنان و هواداران را بدست بیاورد .

 

آنتوان گریزمان تایید کرد که قصد خروج از اتلتیکومادرید را دارد و باشگاه بعدی خود را مشخص نکرد . اما همه چیز نشان میدهد که مقصد بعدی او نیوکمپ است . به هر حال این برای گریزمان آسان نیست که به بارسلونا برود و ربطی هم به سیستم بازی کاتالان ها ندارد بلکه سختی کار او حضور در رختکن و بین طرفداران بلوگرانا است زیرا هنوز ماجرای تابستان گذشته فراموش نشده است . بنابراین بازیکن فرانسوی باید بیشتر تلاش کند .

 

اکیپ دیروز عنوان کرد که گریزمان با قراردادی 5 ساله تا ژوئن سال 2024 به بارسلونا خواهد پیوست و این بازیکن قصد دارد دستمزد خود را به میزان 4 میلیون یورو کاهش دهد .

 

 

در بارسلونا نیز سکوت کرده اند زیرا هنوز چیزی بسته نشده است . هنوز هیچ توافق یا قراردادی امضا نشده است . بله تماس و مذاکره وجود دارد . در نیوکمپ میدانند که با وجود اعلام خداحافظی گریزمان هنوز امکان رفتن او به باشگاه دیگری وجود دارد .

 

هنوز برخی مدیران به خاطر رفتار گریزمان در تابستان گذشته علیه او هستند  .

 

اخیرا روزنامه اسپورت در مورد گریزمان نظرسنجی کرد و 66 درصد هواداران با خرید او مخالفت کردند .

 

 

در همین حال خوان لاپورتا رئیس سابق بارسلونا نیز با خرید گریزمان مخالفت کرد و گفت که فکر میکند بازیکنان بهتری نسبت به آنتوان در بازار وجود دارند . او همچنین گفت که طرفداران بارسلونا این بازیکن را نمیخواهند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.