پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : ایناکی پنا , ماسیپ جدید بارسلونا ؟

کد خبر : 89676  |  زمان ارسال : شنبه 28 اردیبهشت 1398
به نظر شما بهترین تصمیم برای آینده ایناکی پنا چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - ایناکی پنا فرصتی منحصر به فرد دارد . خروج یاسپر سیلسن در تابستان امسال این فرصت است . تراشتگن همچنان در لیگ و لیگ قهرمانان دروازه بان اول خواهد بود اما او در کوپا دل ری بازی نمیکند و ایناکی میتواند در این تورنومنت بازی کند و اینگونه میتواند سطح خود را ارتقاء دهد .

 

تراشتگن و سیلسن در بارسلونا جایگزین های مناسب ویکتور والدز و خوزه مانوئل پینتو درون دروازه بودند .

 

حال به نظر میرسد یک تغییر صورت خواهد گرفت و بازبینی در حال انجام است که امیدوارکننده به نظر میرسد با این حال ایناکی تجربه بازی در سطح بالاتر را ندارد .

 

ایناکی پنا - Inaki Pena

 

تردید

ایناکی یکی از بهترین های لاماسیا است و در تیم دوم بازی میکند . او این فصل 20 بازی انجام داده  و 19 گل دریافت کرده است . همچنین 5 کلین شیت ثبت کرده است .

 

علاوه بر این او دانش بازی در بارسلونا را دارد که از ایناکی یک گزینه خوب میسازد .

 

با این حال او گاهی با تیم اول تمرین کرده و مدیران فنی نسبت به توانایی هایش تردید دارند . به نظر میرسد نمیتوان جلوی خروج سیلسن را گرفت اما باید این را در نظر داشت که ایناکی 20 ساله به زمان بیشتری نیاز دارد و ارتقاء او به تیم اول آن هم بالافاصله از لاماسیا یک قدم بزرگ و سریع و کاملا غیرضروری است .

 

اما خطر دیگر تکرار مورد جوردی ماسیپ است . ماسیپ از لاماسیا به تیم اول رسید اما او به دلیل فرصت کم به رئال وایادولید پیوست . این دروازه بان در هر فصل 2 الی 3 بازی انجام میداد و همین عدم موفقیت موجب شد نیوکمپ را ترک کند .

 

ایناکی پنا - Inaki Pena

 

پنا اکنون روی تیم ذخیره تمرکز دارد و عجله ای برای حضور در تیم اول ندارد و به عنوان جایزه با تیم اول تمرین میکند تا روی یادگیری از بزرگترها تمرکز کند و از بودن در کنار تراشتگن به عنوان یکی از بهترین های جهان لذت میبرد . اینکه چه تصمیمی در مورد او گرفته میشود بستگی به بازار نقل و انتقالات خواهد داشت .

 

#گفتنی است با مصدومیت تراشتگن در بازی های باقیمانده فصل سیلسن درون دروازه قرار میگیرد و ایناکی پنا روی نیمکت خواهد نشست .

 

ایناکی پنا - Inaki Pena

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.