پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو گزینه جدید بارسلونا برای جانشینی سیله‌سن

کد خبر : 89715  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
بنجامین لکومته و وویلکر فارینیز به لیست گزینه‌های باشگاه برای پست دروازه‌بان اضافه شدند.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت - با توجه به احتمال بالای خروج سیله‌سن از تیم در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، سران بلوگرانا تحقیقات برای انتخاب جانشین مناسب را آغاز کرده‌اند. پس از اعلام چندین گزینه به عنوان اهداف احتمالی بارسلونا، اخبار حاکی از آن است که مدیران بنجامین لکومته و وویلکر فارینیِز را به لیست خود افزوده‌اند.

 


بنجامین لکومته

دروازه بان ۲۸ساله‌ تیم مون‌پلیه که در طول این فصل بار ها علاقه سران باشگاه پاریس‌سنت ژرمن را به خود برانگیخته‌است. او که از مهارت بالایی در شوت‌گیری و ارسال پاس‌های بلند بهره می‌برد، در تمام رقابت‌های فصل جاری ۳۶ بازی برای تیم خود انجام داده که حاصل آن ۴۱ گل دریافتی و ۱۱ کلین شیت بوده‌است. به نظر می‌رسد این انتقال برای سران باشگاه بین 10-15 میلیون یورو خرج به همراه خواهد داشت.


وویلکر فارینیز

دروازه بان شگفتی ساز 21 ساله تیم ملی ونزوئلا که در برد اخیر ونزوئلا بر آرژانتین در زمین حضور داشت، در فصل جاری 13 بازی برای تیمش انجام داده که حاصل آن دریافت 9 گل و ثبت 6 کلین شیت بوده‌است.  فارینیز که از مهارت قابل توجهی در بازیسازی و مهار پنالتی بهره‌مند است، موفق شد در جام جهانی زیر 20 سال رکورد 502 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه را به ثبت برساند. گفته می‌شود مبلغ این انتقال احتمالا بیش تر از 5 میلیون یورو خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.