پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تایید شد : بزرگترین فاصله بارسلونا با رئال مادرید

کد خبر : 89727  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
بارسلونا فصل را با اختلاف 19 امتیازی نسبت به رئال مادرید به پایان رساند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , بارسلونا فصل را با 87 امتیاز به پایان رساند . امتیاز بارسلونا در این فصل نسبت به فصل قبل کمتر بود اما با برتری محسوسی نسبت به رقیبان اصلی آنها قهرمان لیگ شدند .

 

بارسلونا برای قهرمانی اتلتیکومادرید و رئال مادرید را از دور خارج کرد . فاصله امتیازی بارسلونا با اتلتیکومادرید 11 امتیاز و با رئال مادرید 19 امتیاز است . این فاصله بین بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ 90 ساله رقابت دو تیم بی سابقه است .

 

بارسلونا فصل گذشته درحالی قهرمان لالیگا شد که فاصله امتیازی با رئال مادرید 17 امتیاز بود .  البته فاصله امتیازی بارسلونا در فصل گذشته در مقاطعی حتی به 19 و 22 امتیاز اختلاف نیز رسیده بود اما در نهایت فصل 2017/18 با فاصله 17 امتیازی به اتمام رسید .

 

برتری بارسلونا در این فصل نسبت به سایر رقبا از ابتدای فصل به همین شکل بود . بارسلونا در فصل جاری 35 هفته ( از 38 هفته ) در صدر جدول قرار گرفت . فقط 2 بار دو تیم موفق شدند صدر جدول را در این فصل طی 3 هفته تحت کنترل بگیرند : رئال مادرید و سویا که البته حکومت آنها بر صدر بسیار کوتاه بود .

 

کلیدی ترین بازی بارسلونا نیز به هفته 31 برمیگردد که آنها موفق شدند اتلتیکومادرید را با نتیجه 2-0 شکست دهند و گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند . قهرمانی بارسلونا 4 هفته مانده به پایان فصل در بازی برابر لوانته ( 1-0 ) قطعی شد .

 

# گفتنی است بارسلونا برای اولین بار در تاریخ لالیگا تحت مربیگری والورده در 2 فصل متوالی با فاصله +10 امتیاز نسبت به نزدیکترین رقیبان قهرمان لالیگا شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.