پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تیم‌های صعود کرده به لیگ قهرمانان اروپا 2020

کد خبر : 89756  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398
تاکنون 23 تیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا 2020 را کسب کرده‌اند.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس , با توجه به اتمام اکثر لیگ‌های معتبر اروپایی، 23 تیم صعود خود را به لیگ قهرمانان 2020 مسجل کرده‌اند و تکلیف 9 تیم باقی‌مانده در هفته پایانی و یا پلی‌آف مشخص خواهد شد.

 

در ایتالیا : 

در ایتالیا یوونتوس و ناپولی صعود خود را قطعی کرده‌اند اما آتالانتا، اینتر، میلان و رم برای دو جایگاه دیگر رقابت می‌کنند. آتالانتا و اینتر با 66 امتیاز مشترک در رده سوم قرار دارند و میلان با 65 امتیاز در تعقیب آنهاست. و البته آس رم با 63 امتیاز همچنان امیدوار است. در هفته پایانی، آتالانتا با ساسولو و اینتر با امپولی رقابت می‌کنند. همچنین میلان و رم با امید لغزش حریفان به مصاف اسپال و پارما خواهند رفت.

 

در روسیه :

در حالی که زنیت قهرمانی خود را در لیگ روسیه مسجل کرده‌است، ببا توجه به صعود رتبه دوم به لیگ قهرمانان اروپا رقابت برای این جایگاه داغ‌تر از همیشه در جریان است. کراسنودار و لوکوموتیو با 53 امتیاز مشترکا در رده دوم حضور دارند اما با توجه به برتری تفاضل 15 تایی کراسنودار، لوکوموتیو تنها در صورت لغزش حریف می‌تواند به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

 

فینال لیگ اروپا : 

آرسنال تنها در صورت پیروزی در فینال لیگ اروپا می‌تواند جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند اما با توجه به رتبه سوم چلسی در لیگ جزیره، قهرمانی این تیم به منزله صعود تیم سوم لیگ فرانسه؛ المپیک لیون خواهد بود.

 

تیم هایی که صعودشان به لیگ قهرمانان قطعی شده است :

تاکنون تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و والنسیا از اسپانیا، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و تاتنهام از انگلیس، بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیگ و بایرلورکوزن از آلمان، یوونتوس و ناپولی از ایتالیا، پاریس‌سنت‌ژرمن و لیل از فرانسه، زنیت از روسیه، بنفیکا از پرتغال، شاختار از اوکراین، خنک از بلژیک، گالاتاسرای از ترکیه و سالزبورک از اتریش توانسته‌اند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا 2020 را کسب کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.