پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه در ایتالیا : گواردیولا با یوونتوس به توافق رسید

کد خبر : 89831  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 خرداد 1398
پپ گواردیولا انگلیس را ترک میکند ؟

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش منابع مختلف از جمله آژانس خبرنگاری ایتالیا , پپ گواردیولا با یوونتوس به یک توافق رسیده است . خبرنگار موندو دپورتیوو نیز این گزارش را حمایت کرده است .

 

پپ گواردیولا مربی سابق بارسلونا همچنان خیال بازگشت ندارد و گفته میشود احتمالا او راهی یوونتوس قهرمان ایتالیا میپیوندد . این موضوع توسط آژانس خبرنگاری ایتالیا ادعا شده است .

 

بر اساس گزارش این منبع , یوونتوس قهرمان 4 فصل متوالی لیگ ایتالیا با سرمربی کاتالان توافق کرده و 4 ژوئن قراردادش را امضا خواهد کرد . همچنین ادعا شده که گواردیولا در تاریخ 14 ژوئن به طور رسمی معارفه میشود و دستمزد او نیز سالانه 24 میلیون یورو خواهد بود .

 

نکته قابل توجه این است که فرانسسک آگویلار روزنامه نگار معروف موندو دپورتیوو نیز در توییتر خود از این گزارش منبع ایتالیایی حمایت کرده است .

 

آگویلار نوشت :

همان کسی که به من گفت پپ گواردیولا با سیتی قرارداد بسته است ( 1 ماه قبل از رسمی شدن ) به من گفت او در حال رفتن به یوونتوس است .

 

این گزارش ها درحالی است که پپ گواردیولا مدتی قبل تمام شایعات در مورد پیوستن به یوونتوس را رد کرد اما پس از خروج آلگری از این تیم دوباره شایعات قوت گرفتند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.