پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکن تیم جمشیدپور : توپ طلا حق رونالدو است نه مسی

کد خبر : 89837  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 خرداد 1398
ادعای باورنکردنی

اختصاصی بارسا نیوز - تیم کیهیل بازیکن سابق ملی پوش استرالیا و بازیکن فعلی تیم جمشیدپور هند میگوید رونالدو باید به خاطر دستاوردهایی که با یوونتوس کسب کرده برنده توپ طلا شود . او مدعی شده که رونالدو تاثیر زیادی در قهرمانی یوونتوس در لیگ ایتالیا داشته است .

 

صحبت های این بازیکن سابق ملی پوش جنجال زیادی به پا کرده است زیرا او گفت رونالدو شایسته کسب توپ طلای امسال است . او در مصاحبه با آلکاس اسپورت گفت :

من میدانم که مردم ( طرفداران فوتبال ) موافق نیستند اما میگویم به خاطر کارهایی که رونالدو در یوونتوس انجام داده ( توپ طلا ) حق او است .

 

او رئال را ترک کرد و باز هم ( در همان سال اول ) تاثیر زیادی در یک لیگ دیگر داشت . من در این سال ها هیچ بازیکن دیگری در یونایتد و رئال مادرید ندیدم که اینکار را انجام دهد ( اشاره به تاثیرگذاری زیاد )

 

هنوز مشخص نیست چه کسی برنده توپ طلای 2019 میشود اما مسی بیشترین شانس را دارد . اخیرا نیز امباپه یکی از شانس های کفش طلا از مسی برای توپ طلا حمایت کرد و گفت " مسی . حذف از لیگ قهرمانان چیزی را تغییر نداده و لئو نشان داده چرا امسال بهترین بازیکن است " .

 

#گفتنی است این ادعا درحالی مطرح میشود که کریستیانو رونالدو یکی از بدترین آمارهای فردی خود را طی سال های گذشته به ثبت رسانده و در این فصل تنها 28 گل زده است . همچنین یوونتوس بدون حضور کریستیانو نیز هرسال قهرمان لیگ ایتالیا میشد و از این نظر نیز تغییری ایجاد نشده است . همچنین آنها خیلی زود از لیگ قهرمانان و جام حذفی نیز حذف شدند . در همین حال اما مسی یکی از درخشان ترین فصل های خود را از لحاظ آماری سپری میکند و تاکنون 50 گل زده است . همچنین او آقای گل لالیگا است و در صدر جدول کفش طلا حضور دارد . مسی همچنین در لیگ قهرمانان نیز با 12 گل آقای گل است و نزدیکترین رقیبان او باید بیشتر از 8 گل در فینال بزنند تا عنوان آقای گلی را از آن خود کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.