پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار نگران کننده : والنسیا بدون شکست مقابل بارسلونا در این فصل

کد خبر : 89839  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 خرداد 1398
بارسلونا شنبه شب به مصاف والنسیا در فینال جام حذفی میرود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در آستانه 2 گانه دیگری است اما اصلا آسان نخواهد بود زیرا والنسیا رقیب بارسلونا در فینال کوپادلری است .

 

شاید آسان به نظر برسد اما اینطور نیست . اول از همه بارسلونا مصدومان مهمی مانند تراشتگن , دمبله و لوئیس سوارز دارد . البته کوتینیو به تمرین گروهی بازگشته اما در مورد حضور او تردید هایی هست .

 

دلیل دوم اینکه والنسیا در فصل 2018/19 در لالیگا مقابل بارسلونا شکست نخورده است و در بازی رفت و برگشت نتیجه بازی با تساوی به پایان رسید :

در بازی رفت که در مستایا برگزار شد ابتدا والنسیا با گل ازکیل گارای پیش افتاد اما لیونل مسی در دقیقه 23 گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با 1-1 به اتمام رسید .

 

در بازی برگشت که در نیوکمپ برگزار شد نیز ابتدا والنسیا با گل های کوین گامیرو و دنیل پارخو پیش افتاد و لیونل مسی با گل های دقیقه 39 و 64 خود بازی را به تساوی کشاند .

 

در مجموع اما بارسلونا در 190 مسابقه مقابل والنسیا در تمام رقابت ها به میدان رفته است . 90 برد برای بارسلونا , 49 تساوی و 51 برد برای والنسیا بدست آمده است . لیونل مسی بهترین گلزن بارسلونا به والنسیا با 27 گل است .

 

خوشبختانه بارسلونا بیشتر از 3 سال است که مقابل والنسیا شکست نخورده است و آخرین باخت بارسلونا مقابل این تیم به 17 آوریل سال 2016 برمیگردد .

 

در تصویر زیر میتوانید نتایج 10 بازی دو تیم را مشاهده کنید :

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.