پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 مقصد احتمالی کوتینیو در صورت خروج

کد خبر : 89845  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 خرداد 1398
با ورود گریزمان و با توجه به ترافیک خط میانی، احتمال خروج او وجود دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت 360, انتقال گریزمان به بلوگرانا می‌تواند اولین مهره دومینوی نقل و انتقالات تابستانی باشد.

 

در حالی که فیلیپه کوتینیو در زمستان 2018 رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ بارسلونا را ثبت کرد، با گذشت یک و نیم سال عملکرد او در نیوکمپ به هیچ عنوان مطابق انتظارات نبوده است. حال با ورود گریزمان و با توجه به ترافیک خط میانی احتمال خروج هافبک برزیلی وجود دارد. علیرغم اینکه فیلیپه اخیرا افت فاحشی داشته است، تیم‌های متعددی خاضرند او را به خاطر استعداد سرشار خریداری کنند و می‌دانند او در صورت بازگشت به اوج بسیار با ارزش خواهد بود.

 

بررسی 5 مقصد احتمالی او در صورت خروج:

 

منچستر یونایتد

انتقال او به منچستر یونایتد، با توجه به به دشمنی دیرینه هواداران لیورپول با این تیم بسیار بسیار جنجالی خواهد بود. فیلیپ در صورت خروج پوگبا می‌تواند به عنوان هافبک چپ و در غیر این صورت در پست شماره 10 بازی کند. اما آیا انتقال به تیمی که فصل را در رتبه ششم به پایان رسانده و در لیگ قهرمانان سال آینده حضور نخواهد داشت منطقی است؟ کوتینیو و من‌یونایتد در این موضوع شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و هر دو می‌توانند به بازگشت طرف مقابل به روزهای اوج کمک شایانی کنند.

 

چلسی

با وجود اینکه چلسی در قرن جدید یکی از جدی‌ترین رقبای لیورپول بوده است، انتقال به این تیم جنجال کمتری نسبت به منچستر یونایتد یا اورتون خواهد داشت. فیلیپ می‌تواند جایگزین مناسبی برای ادن هازارد باشد و البته خروج بازیکنان دیگری مانند پدرو و ویلیان نیز خرید کوتینیو را تبدیل به امری ضروری برای چلسی می‌کند. علیرغم عملکرد نه چندان خوب هافبک برزیلی در بارسلونا، با توجه به رابطه‌ی خوب با فوتبال انگلیس، او نسبت به بازیکنان جوانی مثل پولیسیچ یا کالوم هادسون اودوی تضمین بهتری برای موفقیت به حساب می‌آید. همچنین بر خلاف من‌یونایتد، چلسی جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کرده که می‌تواند برای هافبک 26 ساله حائز اهمیت باشد.

 

پاریس‌سنت‌ژرمن

با توجه به خروج احتمالی ادینسون کاوانی و علیرغم حضور یولیان دراکسلر و آنخل دی‌ماریا، کوتینیو می‌تواند مثلث فوق العاده‌ای با کیلیان امباپه و دوست صمیمی خود نیمار تشکیل دهد. نیمار و کوتینیو می‌توانند کمک بسیاری به یکدیگر کنند و بالاترین سطح فوتبال خود را به نمایش بگذراند؛ مسئله‌ای که ستاره سابق بلوگرانا را مجاب کرده به سران باشگاه خود پیشنهاد خرید کوتینیو را بدهد.

 

اینتر میلان

زمانی که فیلیپه تنها 16 سال داشت، غول وقت ایتالیا او را به استخدام گرفت اما اوضاع برای هافبک برزیلی خوب پیش نرفت و تنها 28 بازی در سه فصل آمار قابل قبولی به حساب نمی‌آمد. اما حالا فوتبال کوتینیو پیشرفت بسیاری داشته و با وجود افت او در بارسلونا، بازگشت به سن سیرو می‌تواند اتفاق خوبی برای دو طرف قلمداد شود. فیلیپ می‌تواند جایگزین مناسبی برای ادر؛ برزیلی دیگری که فصل قبل ایتالیا را به مقصد چین ترک کرد، باشد.

 

لیورپول

دراماتیک ترین انتقال برای کوتینیو. بنا به پیشنهاد تامپسون اسطوره‌ی لیورپول به سران باشگاه مبنی بر بازگرداندن ستاره‌ی سابق به آنفیلد، این انتقال می‌تواند اتفاق مثبتی برای فیلیپ قلمداد شود. با وجود مخالفت احتمالی هواداران، کوتینیو می‌تواند با بازگشت به اوج و قرارگرفتن پشت مثلث تهاجمی لیورپول، با توجه به تفاوتی که با هافبک‌های فعلی این دارد، قهرمانی در لیگ را پس از سال‌ها برای این تیم محقق کند. اتفاقی که در دوره‌ی قبلی حضور او در آنفیلد، به علت ضعف دفاعی این تیم میسر نشد. اما اکنون این ضعف با خرید فن دایک و اوج گیری جو گومز، رابرتسون و آرنولد به کلی برطرف شده است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.