پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توافق شخصی سیلسن با بنفیکا

کد خبر : 89848  |  زمان ارسال : جمعه 3 خرداد 1398
اختلاف نظر دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال

اختصاصی بارسانیوز - یاسپر سیلسن؛ سنگربان هلندی بارسلونا علیرغم کیفیت نسبتا بالا در اکثر بازی‌های این فصل نیمکت‌‌نشین مارک آندره تراشتگن بوده‌است و این مسئله باعث شده به دنبال جدایی از بلوگرانا باشد.

 

طبق گزارش اسپورت360, شواهد نشان می‌دهد باشگاه بنفیکا توانسته سیله سن را برای انتقال متقاعد کند  و اکنون باشگاه‌ها در حال مذاکره بر سر مبلغ انتقال هستند. با توجه به ادعای سایت گل, قهرمان فصل اخیر پرتغال پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای استخدام سنگربان هلندی ارائه داده‌است اما سران بارسلونا در ازای این انتقال خواستار 25 میلیون یورو یا ورود یکی از بازیکنان بنفیکا به معامله هستند. این در حالی‌ست که سنگربان 30 ساله تنها 10 و از زمان پیوستن به بارسا در سال 2016 تنها 31 بازی انجام داده‌است.

 

 

پس از خروج براوو از نیوکمپ، سیلسن جایگزین او شد اما هیچگاه نتوانست در رقابت با مارک آندره تراشتگن پیروز شود؛ در حالی که سنگربان آلمانی با گذر زمان تبدیل به یکی از بهترین‌های جهان شد و این شرایط باعث شد ستاره سابق آژاکس ناامید شده و سودای جدایی سر بدهد. اکنون با توافق بارسلونا و بنفیکا بر سر مبلغ انتقال، سیله سن می‌تواند به آرزوی خود برسد.

 

لازم به ذکر است که احتمال پیوستن سنگربان هلندی به تیم منچستریونایتد یا پورتو نیز وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.