پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل انتقال یا عدم انتقال راکیتیچ به منچستریونایتد

کد خبر : 89850  |  زمان ارسال : جمعه 3 خرداد 1398
شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط میانی

اختصاصی بارسانیوز - علیرغم مصاحبه‌های متعدد راکیتیچ و حمایت‌های بارتومئو و والورده، با ورود فرنکی دی‌یانگ احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.

 

طبق گزارش اسپورت360, و با توجه به ادعای خبرگزاری Daily record، با توجه به جدایی آندر هررا از منچستریونایتد مدیران این تیم در پی جذب هافبک کروات بارسلونا با مبلغ 55 میلیون یورو هستند.

 

چرا این اتفاق می‌افتد؟ 

شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط میانی خود برای فصل آینده هستند و هیچکس نمی‌تواند بهتر از ایوان راکیتیچ این ضعف را برطرف کند. هافبک 31 ساله خرید فوق‌العاده‌ای برای بارسلونا بوده است اما ورود تابستانی فرنکی دی یانگ موقعیت او در تیم را تهدید می‌کند. همچنین سران بلوگرانا به دنبال تهیه بودجه برای جذب ماتیاس دی‌لیخت و آنتوان گریزمان هستند و فروش راکیتیچ می‌تواند موجب کسب درآمد شود.

 

چرا این اتفاق نمی‌افتد؟

منچستریونایتد در فصل اخیر عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست به چمپیونزلیگ صعود کند. چرا ایوان نیوکمپ را مقصد این تیم ترک کند؛ در حالی که حمایت مدیران و سرمربی تیم را دارد و پاریس‌سنت‌ژرمن و اینتر نیز به دنبال او هستند. همچنین مبلغ 55 میلیون یورو و حقوق بالا برای یک هافبک 31ساله، بعید است مورد پسند سرمربی من‌یونایتد؛ اوله گونار سولسشر قرار بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.