سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: اکنون چه کسی از مسی عذرخواهی خواهد کرد؟

کد خبر : 89937  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 خرداد 1398
بسیار آسان است که با اتکا به گل‌های مسی، فراموش کنید که فوتبال یک ورزش تیمی‌ست.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو, زمانی که پس اتمام بازی لیونل مسی به اطراف نگاه می‌کرد، نیمی از هم‌تیمی های او روی زمین افتاده بودند. در این سمت آرتورو ویدال توپ را به صورت دیوانه‌وار به بالای دروازه فرستاده بود و در آن سمت مارسلینو مجذوب لذت کسب جام شده بود.

 

به نظر می‌رسد والورده و بازیکنان بارسا پشت گل‌های جادویی لیونل مسی پنهان شده‌اند. در شبی که بازیکنان با فشار باقی‌مانده از بازی مقابل لیورپول پای به میدان گذاشتند، یک برد می‌توانست پایان قابل قبولی برای این فصل به حساب بیاید. اما اعضای تیم عادت کرده بودند به درخشش مسی؛ به اینکه او یک‌تنه بار کل تیم را به دوش بکشد و فراموش کرده بودند که فوتبال یک ورزش تیمی‌ست. اکنون زمان آن رسیده که این سوال پرسیده شود: " چه کسی از لیونل مسی به خاطر تنها گذاشتن او در تیم عذرخواهی خواهد کرد؟"

در شبی که لوئیس سوارز؛ بهترین دوست لئو در تیم به علت مصدومیت بازی را از دست داده بود و عثمان دمبله و تراشتگن نیز نمی‌توانستند مسی را در زمین یاری کنند، او از همیشه تنها تر بود. کوتینیو به هیچ عنوان در حد و اندازه‌‌های قیمت انتقال خود نبود، بوسکتس هیچ نشانی از ستاره سال‌های اخیر نداشت، راکیتیچ واکنش عجیبی به تعویض نشان داد، ویدال نتوانست توپ دروازه خالی را به گل تبدیل کند و از همه مهم تر در بازیکنان خط دفاع تیم هیچ انگیزه‌ای دیده نمی‌شد. اما باز هم مسی بود که توانست بار ها دروازه والنسیا را تهدید کند و یک گل نیز به ثمر رساند.

 

مسی به هیچ وجه نباید معذرت خواهی کند. او هیچوقت دست از تلاش برنداشته است و همواره با گل‌ها و جادوی خود تیم را نجات داده است. اما برای موفقیت، او به بهترین دوستان و بازیکنان احتیاج دارد؛ چیزی که هیچ نشانی از آن در بازی دیشب دیده نمی‌شد. در صورت استمرار روند فعلی، هر روز برای مسی سخت‌تر و سنگین تر خواهد شد و ضربه‌ای که پس از بازنشستگی او به تیم وارد می‌شود، جبران ناپذیر خواهد بود.

با این اوصاف؛ به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا برای استفاده از سال‌های پایانی دوره لیونل مسی در تیم، ملزوم به ایجاد یک انقلاب در ترکیب تیم خواهند بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.